Poradna Amazfit Bip

Autor: | Vloženo: 14.12.2018 000 17:19 | Témata: Poradna Amazfit Bip

Aktivity se přestaly synchronizovat s MiFit

Přestaly se mě synchronizovat jakékoliv aktivity s aplikací MiFit, předtím vše fungovalo měsíce bez problému. V aplikaci MiFit jsou vidět na úvodní obrazovce aktuálně ušlé kroky+km, i s denní historií (tj. propojení hodinek a mobilu funguje), ale do části "poslední cvičení", kde lze vidět podrobnosti k aktivitě, se již nedostanou. A v hodinkách jsou aktivity uvedeny jako nesesynchronizované. Zkoušel jsem i několik posledních aktivit z Mifit smazat (jestli není nějaké velikostní omezení), ale nepomohlo to. Nemá někdo podobnou zkušenost?

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.