Nákupní rádce
poradna Garmin vívoActive 3 Optic
Uzavřené dotazy
Štěpánka
Neshoda v měření
16. března 2023
Dobrý den, zaznamenala jsem že při běhu mi hodinky ukazují kratší uběhlou vzdálenost př. 3,6 mile. Když běh ukončím výsledek se přenese do aplikace Coonect a výsledek je 5,8Km. Nemůžu tak mít při běhu povědo...
1 odpověď
Saša
Nejdou vypnout - zapnout
28. listopadu 2022
Na displeji se zobrazují různá technická data, nejdou vypnout, ani se na nich nezobrazují žádné aktivity.
1 odpověď
Katka
Dobrý den, je možné přerušit aktivitu a následně p...
27. dubna 2022
Přerušení aktivity na delší dobu tak, aby se mi pak sčítala. Pokud ji zastavím, nabídne se mi buď uložení nebo vymazání, nikoli přerušení. Díky moc.
1 odpověď
Lucie
Propojení s Apple iPhone SE 64 GB (2016)
7. května 2020
Dobrý den, lze prosím hodinky propojit s tímto mobilem? Na stránkách Garmin píšou, že aplikace Garmin Connect vyžaduje iOS 12 a vyšší, což nevím, zda tento telefon splňuje (nemám jej, uvažuji o něm). Děkuji za odpověď.
1 odpověď
JAR
Nastavení venkovní teploty
7. ledna 2020
Dobrý den. Neví někdo jak nastavit na hodinkách VA3 venkovní teplotu a tím i počasí?Ukazují stále cca 35 st.C
1 odpověď
Garmin vivoactiv 3
7. ledna 2020
Dobrý večer, mám zájem o hodinky Garmin vivoactiv 3 a chtěl bych je s černou lunetou.Hodinky se stříbrnou lunetou stojí 3990 Kč ,s černou lunetou cca 5500 Kč.Můžete mi upřesnit v čem jsou rozdíly ve výbavě a kvalitě. Děk...
2 odpovědi
Anna Taliánová
Nabíjení chytrých hodinek Garmin Vivoactive 3
21. listopadu 2019
Tyto chytré hodinky lze velmi rychle nabíjet speciálním USB kabelem od Garminu, který je dodáván spolu s hodinkami. Co ale mám dělat na dovolené, kam s sebou počítač ani notebook či minibook nepovezu?
1 odpověď
Sms
2. listopadu 2019
Dobrý den. Koupila jsem garmin vivoactive 3 a mám iPhone 8+. Mám vše povoleno v telefonu u v aplikaci a nejede mi oznámení zpráv na hodinách. Volani, vše funguje. Jen ty zprávy mě trápí. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji
1 odpověď
Zapínání a přepínání funkcí ve vodě
10. září 2019
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda nevíte jak toto eliminovat. Při pohybu ve vodě se zřejmě tlakem vody nebo nárazy o hladinu hodinky spouští, přepínají a přenastavují, lze tomuto nějak zabránit? Děkuji za radu
1 odpověď
Vynulování aktivit přes noc?
25. července 2019
Dobrý den, hodinky mám nové a nevím, zda jsem někde něco nezadala, ale přes noc nedošlo k vynulování denních cílů - kroky, patra atd. Poradíte čím by to mohlo být? V telefonu jsem měla nuly, ale po spárování si telefon v...
1 odpověď
1 odpověď
Párování s mobilem
31. května 2019
Dobrý den,mám mobil Redmi 3S,Android 6.0.1 MMB29M. Connect mám do mobilu stažený, zadané veškeré údaje (mobil je spárovaný s hodinkami), ale v mobilu se mi nezobrazují souhrnné informace - režim spánku, kalorie, VO2 a da...
2 odpovědi
Vydrž baterie
14. dubna 2019
Prosím v popisu hodinek je výdrž baterie 8 dnů a v technických parametrech 13hodin. Co z toho je prosím pravda? Dekuji
1 odpověď
Zvukový alarm nebo jen vibrační ?
11. dubna 2019
Prosím o informaci, zda mají hodinky i zvukový alarm /notifikaci. V recenzi na internetu je uvedeno, že mají jen vibraci a to včetně např. budíku.
2 odpovědi
Marek Stöckl
Chytre hodinky s NFC pro duchodce.
13. listopadu 2023
Dobry den, prosim doporuceni panskych chytrych hodinek pro duchodce 83let. Pozadavky- fungujici NFC u CZ banky(ma ČS) cestina a velky dobre citelny display, co nejdelsi vydrz baterie. Dekuji
1 odpověď
Milada Sehnalová
Nelze zapnout hodinky
1. března 2022
Dobrý den, hodinky se mi zcela vybily. Následně jsem je nabila, ale na displeji je stále pouze modrý trojúhelník a hodinky nejdou zapnout. Nyní je mám napojené kabelem v PC a přesto na zapnutí nereagují. Děkuji
2 odpovědi
Petr
1 odpověď
Ladislav Štěra
1 odpověď
Michaela
V aplikaci connect se neaktualizuje hydratace z ho...
6. srpna 2021
Kdyz si pripisu salek na hodinkach, neobjevi se mi nova hodnota v aplikaci, ani po sinkronizaci. Nevite cim to muze byt? Mozna to neumim spravne sesinchronizovat.
bez odpovědi