Nákupní rádce
poradna LAMAX WatchY2
Otevřené dotazy
Jiri
Jak si přidat dceru do svého telefonu
23. září 2024
Dobry den, byvala zena koupila dceru hodinky Lamax. Jeji ID si ale podle vseho nemuzu k sobe pridat, protoze ho ma jiz registrovane u sebe ona. Je nejaka moznost, jak to udelat, abych mohl dceru psat nebo ji v aplikaci m...
1 odpověď
Uzavřené dotazy
Kovář Petr
Výměna Baterie
19. října 2023
Chtěl bych se zeptat zda je možné vyměnit v hodinkách baterii za novou, kde se to dá provést a jaká je přibližná cena. Hodinky nám vydrží nabyté ji jen cca 24 hodin. tak by chtěl baterii vyměnit.
1 odpověď
Lukas 008
LAMAX WatchY2 - délka podpory
19. července 2023
Dobrý den, v jakém časovém horizontu bude ukončena podpora (např. aktualizace firmware) pro tento produkt?
1 odpověď
Michaela
Dobrý den, mám dvojčata. Jedno jsem si nainstalova...
27. prosince 2021
Lze mít obě děti na dvou telefonech?
2 odpovědi
Registrovaný uživatel
1 odpověď
Renata
1 odpověď
účtování
9. července 2020
Jednotlivé hovory jsou realizovány přes data nebo jako klasický hovor? Kolik orientačně mám počítat jako objem dat? Ptám se, abych podle toho nastavila správně tarif. Jaký používáte vy?
1 odpověď
Eva Pavlíková
Aktualizace polohy se nezdařila,zařízení je offline
13. září 2024
Dobrý den,nedaří se mi propojit hodinky s aplikace,porad to píše Aktualizace polohy se nezdařila,zařízení je offline. Můžete mi prosím poradit,jak to propojit? Telefonní čísla jsem zadala,id hodinek taky. Nelze aktualizo...
2 odpovědi
Petra
Nesprávny čas a dátum
19. srpna 2024
Volať vieme, aplikacii sme zaregistrovali hodinky podľa postupu. Ale stále ukazujú hodinky nesprávny čas a dátum,ako ich nastaviť? Chybný výrobok? Dakujem
1 odpověď
Lenka Vríčanová
Výměna displeje na hodinkách
26. června 2024
Dobrý den, potřebovala bych poradit, kde se dá nechat vyměnit rozbitý displej na hodinkách LAMAX WatchY2. V žádném servise v okolí bydliště mi nebyli schopní pomoci. Kamkoli hodinky zašlu poštou. Děkuji za odpověď.
1 odpověď
Jarda
Nelze nastavit interval lokalizace na méně než 10 ...
26. června 2024
Dobrý den, máme hodinky LAMAX WatchY3 druhým rokem. Dříve šlo v aplikaci nastavit interval lokalizace od 1 minuty po 60 minut. Teď se nám ale v aplikaci zobrazují jen intervaly 10, 30, 60 minut a "Zastavit aktualizaci" ...
1 odpověď
Michal
Chyba site LAMAX
11. června 2024
Dobrý den, aplikace LAMAX Tracking hlásí už 24 hodin chybu sítě a nelze se přihlásit. Co s tím? Chybu site v aplikaci, nepomohlo ani znovustazeni. Přes hodinky je možno volat, ale nelze je bez aplikace ovládat a sledovat.
2 odpovědi
Lucie
GPS naopak
7. května 2024
Dobrý den, chtěla bych se zeptat hodinky co jsme pořídili klukovi tak po nastavení jak jich tak v mém telefonu aplikaci hlídání mi GPS ukazuje odchod mého telefonu ale ne hodinek, jak je to možné co s tím mám dělat, jest...
1 odpověď
Lenka Bohuslavová
Po 3 měsících přestal reagovat displej
24. dubna 2024
Dobrý den, dcera má hodinky 3 měsíce a přestal reagovat displej. Nenamočila je. co s tím?
1 odpověď
Iva Stejskalová
Hodinky dnes hlásí vložte SIM kartu, i přes to, že...
17. dubna 2024
Zkusila jsem ji vyndat a vrátit, stále to hlásí vložte SIM kartu. Dcera je údajně zkoušela čistit od písku, šťourala do všech otvorů špičatou špejli, tak nevím, zda nemohla něco porušit. Můžete mi prosím poradit co s tím...
2 odpovědi
Renata Kunertová
Proč se mažou kontakty
23. února 2024
Dobrý den, už několikrát se nám stalo, že jsem dceři navolila do hodinek kontakty a ty pak zmizely. V hodinkách zůstaly, ale jakmile jsem přidala někoho nového, ukázal se pak na hodinkách pouze ten 1 nový kontakt a zbyte...
1 odpověď
Lenka Klimentová
Reset hodinek
5. února 2024
Dobrý den, nějakou dobu syn nepoužíval hodinky watchy2 a teď když je chceme znovu použít, tak si nemůžeme vzpomenout na přihlašovací údaje. Jak je možné hodinky resetovat a znovu zaregistrovat hodinky, prosím? Děkuji. Kl...
1 odpověď
Lenka
Poloha pomocou funkcie Live Tracking.
11. ledna 2024
Dobrý deň. Aplikácia mi ukazuje polohu hodiniek len keď spustím funkciu Live Tracking. Inak mi ukazuje len poslednú načítanú polohu. Viete mi s tým poradiť? Ďakujem
bez odpovědi
Matyáš Novotný
Dobrý den,
15. ledna 2024
Potřebuji pomoct. Při přihlašování k účtu Lamax a zadání ID mých hodinek, mi to napíše toto zařízení již evidujeme. Potřeboval bych o restart nebo něco co by pomohlo. Děkuji
1 odpověď