Nákupní rádce
poradna Alcatel MOVETIME Track&Talk
Uzavřené dotazy
Nutnost datového tarifu
17. prosince 2018
Musí mít Sim karta dítěte v hodinkach aktivován datový tarif, aby bylo možné hodinky synchronizovat s telefonem rodiče a ukazovaly polohu ditete?
1 odpověď
Klasická simkarta
11. dubna 2017
Dost uvažuji o koupi těchto hodinek dcerce, která už je školou povinná. Měla jsem pár dotazů, tak jsem se vydala do jednoho nejmenovaného obchodu s elektronikou, kde mě paní prodavačka odbyla, že stačí koupit hodinky, do...
1 odpověď
Musíte do nich dát nanoSIM kartu s aktivním datový...
13. prosince 2016
Proč musíte do nich dát nanoSIM kartu s aktivním datovým tarifem? Tato informace byla obsahem předešlé otázky od Kolja
1 odpověď
Registrovaný uživatel
Nelze se na hodinky dovolat z přednastavených čísel
13. května 2020
Dobrý den, hodinky jsou měsíc v provozu a nyní, již několik dní na ně nelze volat. Ani když vytáčím hodinky z adresáře mobilu ani přímo volat z aplikace. Restartovala jsem hodinky i mobil. Dcera mi z hodinek bez problém...
bez odpovědi
Jaký nejvhodnější tarif?
29. ledna 2019
Prosw, jaký použít n tarif p o tom tyto hodinky? 400MB zmizí během pár dní, což nechápu, ale hodinky po pár dnech hlásí odpojení a stav offline. To mají takovou datovou spotřebu?! Co s tím?
bez odpovědi
Synchronizace hodinek s telefonem
17. června 2019
Dobrý den, koupili jsme synovi tyto hodinky. Stáhl jsem si do telefonu příslušnou aplikaci a když se pokouším pokračovat v instalaci a klepnu na profil syna, objeví se mi hlášení:Hodinky dítěte stále synchronizují svou ...
4 odpovědi
Ten hodinky alcatel movetime track talk jak ma ati...
22. listopadu 2018
ja potrebuji atibovat hodinky na telephone ze muzu napsat cislo telephone muzu volat muzu kontrovat kde jsou deti ale to neumim. podarit me to prosim
1 odpověď
bez odpovědi
Hlasové vyhledávání
5. září 2018
Jak vypnout hlasové vyhledávání, které naskočí vždy, když je třeba psát jakýkoliv text. +420 724 007 626
bez odpovědi
Registrace v aplikaci
4. září 2018
Dobrý den, zakoupili jsme hodinky, ale bohužel snaha o zprovoznění ztroskotala hned na aplikaci v které nejsem schopná se zaregistrovat. Vyplním jméno, heslo,odešlu email, napíše že ověřovací kód byl odeslán, ale na emai...
1 odpověď
bez odpovědi
Proč se na hodinky nemůžu dovolat? Ozývá se obsaze...
30. června 2018
Nepodařilo se mi uvést uvést hodinky do provozu. Současně se mi nedaří spárovat s mobilním telefonem-prý neplatné IMEI.
1 odpověď
bez odpovědi
Také jste měli problém s výdrží baterie?
24. března 2018
Hodinky vydrží nabité ani ne den. Je mi to divné, protože jsme již jedny z tohoto důvodu vracely. Asi děláme něco špatně. Poradíte mi prosím někdo?
bez odpovědi
Znovu pripojeni hodinek
15. března 2018
Dobry den, nejakou dobu jsme hodinky nepouzivali a nedari se mi hodinky sparovat s aplikaci (na displeji nesviti G). Dokazete mi poradit? Jakym zpusobem se daji hodinky z aplikace odparovat. Deti uz jsou docela velke. Ra...
bez odpovědi
Nelze se na hodinky dovolat
20. října 2017
Dobrý den, hodinky jsou měsíc v provozu a nyní, již několik dní na ně nelze volat. Ani když vytáčím hodinky z adresáře mobilu ani přímo volat z aplikace. Restartovala jsem hodinky i mobil. Dcera mi z hodinek bez problému...
1 odpověď
Problém s datovým připojením hodninek přes GPRS
4. října 2017
Koupil jsem si tyto hodinky a také oskartu s datovým připojením přes GPRS. Avšak hodinky se nemohou připojit k mobilním datům. Problém je asi s nastavením APN pro internet, oskarta vyžaduje nastavení APN: "oskarta", avša...
1 odpověď
Lze přidat do adresáře jméno?
10. července 2017
Potřebovala bych zadat tel čísla třech sester do adresáře. Lze někde k přednastavené identitě "sestra" přidat i její jméno?
1 odpověď
Nahradní kábl k nabíjení
25. června 2017
nelze koupit k tomuto produktu nahradni nebo dalsi kabl k nabijeni . Jestli se neco zmenilo a kabl koupit lze, dejte mi vedet.
bez odpovědi