poradna Alcatel MOVETIME Track&Talk

Uzavřené dotazy

Anonymní uživatel

Nutnost datového tarifu

17. prosince 2018

Musí mít Sim karta dítěte v hodinkach aktivován datový tarif, aby bylo možné hodinky synchronizovat s telefonem rodiče a ukazovaly polohu ditete?


Anonymní uživatel

Klasická simkarta

11. dubna 2017

Dost uvažuji o koupi těchto hodinek dcerce, která už je školou povinná. Měla jsem pár dotazů, tak jsem se vydala do jednoho nejmenovaného obchodu s elektronikou, kde mě paní prodavačka odbyla, že stačí koupit hodinky, do...


Anonymní uživatel

Musíte do nich dát nanoSIM kartu s aktivním datový...

13. prosince 2016

Proč musíte do nich dát nanoSIM kartu s aktivním datovým tarifem? Tato informace byla obsahem předešlé otázky od Kolja


Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Nelze se na hodinky dovolat z přednastavených čísel

13. května 2020

Dobrý den, hodinky jsou měsíc v provozu a nyní, již několik dní na ně nelze volat. Ani když vytáčím hodinky z adresáře mobilu ani přímo volat z aplikace. Restartovala jsem hodinky i mobil. Dcera mi z hodinek bez problém...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Jaký nejvhodnější tarif?

29. ledna 2019

Prosw, jaký použít n tarif p o tom tyto hodinky? 400MB zmizí během pár dní, což nechápu, ale hodinky po pár dnech hlásí odpojení a stav offline. To mají takovou datovou spotřebu?! Co s tím?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Synchronizace hodinek s telefonem

17. června 2019

Dobrý den, koupili jsme synovi tyto hodinky. Stáhl jsem si do telefonu příslušnou aplikaci a když se pokouším pokračovat v instalaci a klepnu na profil syna, objeví se mi hlášení:Hodinky dítěte stále synchronizují svou ...


Anonymní uživatel

Ten hodinky alcatel movetime track talk jak ma ati...

22. listopadu 2018

ja potrebuji atibovat hodinky na telephone ze muzu napsat cislo telephone muzu volat muzu kontrovat kde jsou deti ale to neumim. podarit me to prosim


Anonymní uživatel

Jmeno

10. října 2018

Prosím jak nastavit jmena v hodinkach.dceri se zobrazuje jen číslo ...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Hlasové vyhledávání

5. září 2018

Jak vypnout hlasové vyhledávání, které naskočí vždy, když je třeba psát jakýkoliv text. +420 724 007 626

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Registrace v aplikaci

4. září 2018

Dobrý den, zakoupili jsme hodinky, ale bohužel snaha o zprovoznění ztroskotala hned na aplikaci v které nejsem schopná se zaregistrovat. Vyplním jméno, heslo,odešlu email, napíše že ověřovací kód byl odeslán, ale na emai...


Anonymní uživatel

Proč se na hodinky nemůžu dovolat? Ozývá se obsaze...

30. června 2018

Nepodařilo se mi uvést uvést hodinky do provozu. Současně se mi nedaří spárovat s mobilním telefonem-prý neplatné IMEI.


Anonymní uživatel

Také jste měli problém s výdrží baterie?

24. března 2018

Hodinky vydrží nabité ani ne den. Je mi to divné, protože jsme již jedny z tohoto důvodu vracely. Asi děláme něco špatně. Poradíte mi prosím někdo?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Znovu pripojeni hodinek

15. března 2018

Dobry den, nejakou dobu jsme hodinky nepouzivali a nedari se mi hodinky sparovat s aplikaci (na displeji nesviti G). Dokazete mi poradit? Jakym zpusobem se daji hodinky z aplikace odparovat. Deti uz jsou docela velke. Ra...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nelze se na hodinky dovolat

20. října 2017

Dobrý den, hodinky jsou měsíc v provozu a nyní, již několik dní na ně nelze volat. Ani když vytáčím hodinky z adresáře mobilu ani přímo volat z aplikace. Restartovala jsem hodinky i mobil. Dcera mi z hodinek bez problému...


Anonymní uživatel

Problém s datovým připojením hodninek přes GPRS

4. října 2017

Koupil jsem si tyto hodinky a také oskartu s datovým připojením přes GPRS. Avšak hodinky se nemohou připojit k mobilním datům. Problém je asi s nastavením APN pro internet, oskarta vyžaduje nastavení APN: "oskarta", avša...


Anonymní uživatel

Lze přidat do adresáře jméno?

10. července 2017

Potřebovala bych zadat tel čísla třech sester do adresáře. Lze někde k přednastavené identitě "sestra" přidat i její jméno?


Anonymní uživatel

Nahradní kábl k nabíjení

25. června 2017

nelze koupit k tomuto produktu nahradni nebo dalsi kabl k nabijeni . Jestli se neco zmenilo a kabl koupit lze, dejte mi vedet.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Zobrazuji 1 - 20 ze 25 otázek [ 1 ] 2

Partner sekce Chytré hodinky

Na vaše otázky v této sekci odpovídá hodinky-365.cz