Poradna Alcatel MOVETIME Track&Talk

Autor: | Vloženo: 18.12.2018 000 11:46 | Témata: Poradna Alcatel MOVETIME Track&Talk

Synchronizace hodinek s telefonem

Dobrý den, koupili jsme synovi tyto hodinky. Stáhl jsem si do telefonu příslušnou aplikaci a když se pokouším pokračovat v instalaci a klepnu na profil syna, objeví se mi hlášení:Hodinky dítěte stále synchronizují svou polohu s telefonem. Zkuste to později znovu. Synovi jsme do hodinek dali SIMkartu s datovým limitem a přesto se obě zařízení nechtějí již dva dny synchronizovat. Můžete mi, prosím, poradit, čím to může být? Děkuji

  • Pavel

    Pavel

    28. prosince 2018

    Dobrý den, mám naprosto identický problém a rovněž prosím o radu. Děkuji.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Slavo z BA

      29. prosince 2018 - Slavo z BA

      Mam presne ten isty problem.. a nezobrazuje mi to tym padom ziadne moznosti dalsie


  • Pavla S.

    Pavla S.

    5. ledna 2019

    Dobrý den, máme ten stejný problém, kontaktoval jsem Alcatel a bylo mi odpovězeno, že telefony Xiaomi a Huawei se s hodinkami nedají spárovat a rovněž je problém u určitých modelů od Samsungu, pro nás jsou tedy hodinky bohužel úplně nepoužitelné :(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      7. května 2019 - Registrovaný uživatel

      It is not correct. We have tried my daughters watch with my friend's samsung (as mine gave the same error) and the result was the same. But my friend can use his same samsung phone with his own son's watch. I sent a complaint to Heureka but there is still no answer for almost 7 days.

      Není to správné. Snažili jsme se, aby se mé dcery dívaly se samsungem mého přítele (jako moje dala stejnou chybu) a výsledek byl stejný. Ale můj přítel může používat svůj stejný telefon s hodinky svého syna. Poslal jsem stížnost na Heureku, ale za téměř 7 dní stále neexistuje odpověď.


    • KatBen

      7. května 2019 - KatBen

      Dobrý den,

      prosím o upřesnění kam, kdy a z jaké e-mailové adresy byla stížnost zaslána, abychom ji mohli lépe dohledat. V tuto chvíli žádné upozornění na tento produkt neevidujeme a proto na něj nebylo možné reagovat.

      Ve Vašem případě se však jedná o problém přímo s funkčností produktu a proto je třeba se obrátit přímo na prodejce nebo výrobce. Heureka.cz není prodejcem ani výrobcem tohoto zboží a proto není možné na naší straně zajistit opravu či reklamaci produktu. Pokud mi však zašlete upřesňující informace, budeme se snažit Vám pomoci.

      Děkuji za pochopení.

      Heureka.cz


  • Jana

    Jana

    17. února 2019

    Nam se to s Huawei podarilo sparovat bez problemu. jen jsme ted zapomneli.heslo do aplikace...a kdyz pozadame o nove heslo, tak nam bohuzel nic do mailu nedorazi. Mail je na 100% spravny.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Mery

    Mery

    17. června 2019

    I já stejný problém...☹️

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.