Poradna Amazfit Bip

Autor: | Vloženo: 14.01.2019 000 10:28 | Témata: Poradna Amazfit Bip

Spárování zařízení

Dobrý den, potřebovala bych poradit ohledně spárování zařízení.
Na mnou používaném telefonu jsem měla staženou aplikaci MiFit a s ní propojene hodinky.
Nyní se mi telefon povedl utopit a nefunguje.
Po stažení aplikace MiFit do jiného telefonu se mi hodinky nechtějí sparovat.
Může to být tím, že nebyly na utopeném telefonu z aplikace odpojeny?
Poradí mi někdo co s tím?
Moc děkuji za rady.

  • David

    David

    15. ledna 2019

    Máte nastaveno v telefonu viditelnost pro ostatní zařízení?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.