Poradna Amazfit Bip

Autor: | Vloženo: 25.12.2019 000 00:13 | Témata: Poradna Amazfit Bip

Bohuzel nefunguje sparovani. Pise me to restartovat hodinky. To vazne nevim jak, kdyz nejsou ani sparovany. Nejaka rada? Dik

  • Martin

    Martin

    25. prosince 2019

    Mám ten samý problém

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Daniel Šmíd

    Daniel Šmíd

    25. prosince 2019

    ten samý problém a ne netu jsem nic nenašel... jsou zamrzlé na sparování

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Elmira

      26. prosince 2019 - Elmira

      Mám také ten samý problém ;-(


    • Alena

      29. prosince 2019 - Alena

      Mám stejný problém.. už se Vám podařilo nějak ho vyřešit? děkuji


  • Jiřík Šindelář

    Jiřík Šindelář

    31. prosince 2019

    Hodinky nerozeběhnete bez mobilu a aplikace MiFit. Nejprve apk MiFit nainstalujte do mobilu a přes tuto apk hodinky připárujte, ihned se začnou aktualizovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Daniel Šmíd

      31. prosince 2019 - Daniel Šmíd

      Už jsem zkoušel instalovat aplikaci do několika mobilů. Resetovat mobily, přepínat je do angličtiny, ale hodinky vůbec nereagují. Dokonce jsem je nechal úplně vybít, jestli se nezresetují. Stále jsou na výchozí obrazovce kde je symbol párování a odtud se nikam nedostanu. Nereagují ani na dotyk. Aplikace MiFit mi začne vyhledávat hodinky při párování a pak mi to napíše že to párovat nejde, ať resetuju hodinky. Ale ty resetovat nejdou...Prostě nic....


    • Jiřík Šindelář

      31. prosince 2019 - Jiřík Šindelář

      Hodinky jdou vypnout a znovu zapnout v menu hledejte Turn off (vypnutí). Pak bych se ještě podíval, jestli hodinky nemáte v paměti bluethot v telefonu (mimo aplikaci MiFit) pokud ano, tak smazat (zapomenout) a zkusit znovu.


    • Daniel Šmíd

      31. prosince 2019 - Daniel Šmíd

      nejde se dostat do menu... nereagují na dotyk. Při zmáčknutí tlačítka se jen rozsvítí displey se symbolem párování... nic víc.


    • Alena

      31. prosince 2019 - Alena

      Jsme na tom stejně.. děti dostaly hodinky k Vánocům. Mají stejné mobily a dostaly stejné hodinky. Jedny jsme spárovali,ale druhé spárovat nejdou. Neustále se objevuje hláška,že nelze spárovat a máme restartovat hodinky. Do menu se ale vůbec nemůžene dostat, jen se rozsvítí displey se symbolem párování. Jak tedy máme hodinky restartovat,když na nic nereagují?


    • Martin

      1. ledna 2020 - Martin

      V bluetooth vymazáno. Do menu se vůbec nedostaneme.


    • Alena

      1. ledna 2020 - Alena

      Ani my ne ... přitom jedny jsme spárovali bez problémů. Zřejmě je budu reklamovat... už nevím, co jiného vyzkoušet...


    • Martin

      1. ledna 2020 - Martin

      Já už problém vyřešil tak, že jsem se v Mi fit vytvořil nový účet a hned to šlo.


    • Alena

      1. ledna 2020 - Alena

      Také už jsme zkoušeli :(..aplikaci odinstalovali, nainstalovali znovu, vytvořili nový účet a nic nepomohlo...


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.