Nákupní rádce
poradna Amazfit Bip
Uzavřené dotazy
3 odpovědi
Sparovani
24. prosince 2019
Dobrý den,bohužel mi nejde spárovat hodinky s telefonem(Xiaomi redmi 5 plus). Existuje jiná možnost?
1 odpověď
Můžete mi prosím někdo poradit?
31. prosince 2019
Po vybalení nových hodinek se po zmáčknutí tlačítka na displeji ukáže ikona mobilu a telefonu. Hodinky nejdou jinak zapnout....mám iphone SE a nevím teď jak na to.....
2 odpovědi
Dobrý den, jdou hodinky spárovat s tabletem Apple ...
11. prosince 2019
Tablet má systém iOS i bluetooth, ale nevím v jaké verzi. Tablet je 5 let starý.
bez odpovědi
Aplikace pro hodinky
31. prosince 2019
Dobrý den, jakou mám zvolit aplikaci pro hodinky Amazfit bip? Podle recenzí je MiFit nyní strašný, poruchový, nechce se spárovat a jsou s ním samé problémy. Mohu nainstalovat oficiálně něco jiného (třeba i v češtině), co...
1 odpověď
2 odpovědi
Nechodí upozornění
21. ledna 2020
Dobrý den, přestaly mi chodit notifikace. Aplikaci jsem odinstaloval a nainstaloval. Zkoušel jsem vypnout bluetooth a pořád nefunguje. Máte nějakou radu? Děkuji.
3 odpovědi
Zobrazují se i upozornění na události v google kal...
3. prosince 2019
Dobrý den. Dají se tyto hodinky nastavit tak, aby se na nich zobrazovalo upozornění na události z google kalendáře?
bez odpovědi
Vomáčka Karel
Synchronizace času GPS
23. listopadu 2019
Umí tyto hodinky aktualizovat přesný čas bez připojení k mobilnímu telefonu, po aktivaci GPS ?
bez odpovědi
Spárování se samsung galaxy j5 2016?
20. listopadu 2019
Dobrý den, má někdo zkušenost se spárováním s telefonem Samsung j5 2016 s verzí bluetooth 4.1? Děkuji za odpovědi.
bez odpovědi
Kalorie pri silovem treninku
5. listopadu 2019
Dobrý den, pritel mi jako darek zakoupil tyto hodinky, chtela jsem fit hodinky primarne kvuli silovemu treninku v posilovne, abych vedela, kolik spalim kalorii. Vybral tyto hodinky, avsak bohuzel vubec nemeri to, co jsem...
bez odpovědi
Zpět do továrního nastavení při vrácení hodinek
29. října 2019
Dobrý den, prosím chci vrátit hodinky ve lhůtě do 14 dní od prodeje a potřebuji poradit jak dát hodinky zpět do továrního nastavení, jako do původní stav hodinek při prodeji. Děkuji.
1 odpověď
Seknutí hodinek a restart
20. října 2019
Celkem často se mi hodinky z ničeho nic seknou při nějaké aktivitě. Ukáží obrazovku, že pro stop mám podržet tlačítko. A tato obrazovka zamrzne... Pak se jakoby restartují po nějaké chvíli. Nevíte, co s tím? Díky.
bez odpovědi
Aktualizace firmwaru
1. listopadu 2019
Mám problém s aktualizací fw. V aplikaci mi fit je nabídka aktualizace. Když dám aktualizovat tak zhruba v polovine dá oznámení že nejde aktualizovat. Zkusil jsem hodinky odpárovat, dát do továrního nastavení a aplikaci ...
1 odpověď
Je možné s hodinkami platit?
14. října 2019
Dobrý den, je možné s hodinkami platit? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne I v
1 odpověď
Vhodnost hodinek xiaomi pro starší děti
1. listopadu 2019
Dobrý den, chci se zeptat, zda jsou hodinky Amazfit bip vhodné pro děti (9 a 11 let), aby jim dobře držely na ruce a pokud mají funkci možnosti nastavit po určitou dobu "nerušit"?Také jestli mi splní funkci, že rodič bud...
1 odpověď
Ovládání hudby
19. září 2019
Dobrý den, je možné přes tyto hodinky ovládat hudbu uloženou v mobilu? Např. aplikaci Spotify..? Díky.
1 odpověď
Zobrazuji 41 - 60 ze 180 otázek « Předchozí 1 2 [ 3 ] 4 5 9... Další »