Poradna Amazfit Pace

Autor: | Vloženo: 30.03.2019 000 21:22 | Témata: Poradna Amazfit Pace

Hodinky se odpojují od telefonu

Hodinky se mi po cca 14 dnech samy odpojily od mobilu a žádným způsobem mi je nejde připojit. První hodinky jsem reklamovala po necelém týdnu z toho samého důvodu- po zresetování hodinek a znovunainstalování aplikace už nešel ani naskenovat QR kód. Pravděpodobně přestalo fungovat bluetooth. Máte někdo stejnou zkušenost?

  • Petr

    Petr

    30. května 2019

    Hodinky mají bohužel tu vlastnost že jak jednou zrušíte spárování, musíte vytvořit nový účet pomocí kterého hodinky spárujete, pokud nevíte jak je opětovně spárovat se stávajícím účtem. Z hlavy Vám to neřeknu, spárovat jdou i tak jen si nepamatuji jak, hodinky už nevlastním. Hodinkám nic není, je to nějaká chyba v software a tudíš se divím že Vám uznali reklamaci. Kdyby hodinky zkusili na jiném mobilu, zase by se připojily. Hlavně nikdy neruště spárování, asi se Vám to podařilo a ani o tom nevíte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.