Poradna Fitbit Versa 2

Autor: Nicola | Vloženo: 12.10.2021 000 10:52 | Témata: Poradna Fitbit Versa 2

Nicola

Fitbit Versa 2 - připojení wifi

Dobrý den, mám nové Fitbit Versa 2, s hodinkami Fitbit zkušenost mám, předtím jsem vlastnila Versa 1. Nyní mi ale bohužel Versa 2 nejdou připojit k wifi. Zadávám jak správné heslo k síti, tak správnou wifi, ale buď se ukáže na hodinkách křížek, že se nepodařilo k wifi připojit a nebo se ukáže zelená značka připojeno, ale stále v aplikaci načítá síť. Případně mi v aplikace dokonce píše "nesprávné heslo", ale přitom heslo je opravdu správné. Nevíte prosím, čím by to mohlo být způsobeno? Mockrát děkuji za odpověď,NS

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    13. října 2021

    Dobrý den,

    v tomto případě doporučujeme kontaktovat prodejce, u kterého jste výrobek zakoupila nebo přímo výrobce těchto hodinek. Jistě vám poradí jak problém řešit.

    S přáním pěkného dne,
    tým Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 14. října 2021 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den,

    prosím, zkuste to udělat takto:

    1. vypněte aplikaci Fitbit
    2. Na mobilu: Nastavení > Bluetooth > vypnout -> zapnout
    3. otevřete aplikaci Fitbit a synchronizujte
    4. pokud se hodinky nesynchronizují, restartujte je

    Pokud potíže přetrvávají, ujistěte se že:

    1. máte na mobilu nejnovější verzi operačního systému a že vaše hodinky jsou aktualizované
    2. aplikace Fitbit je také aktuální
    7. je zapnutá GPS a Fitbit má povolen přístup k vaší poloze
    8. hodinky jsou plně nabité

    Jinak zkuste ještě restartovat Router.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Přejeme pěkný den!

    Tým Insportline

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.