Poradna Fitbit Versa 3

Autor: eva | Vloženo: 02.08.2021 000 08:25 | Témata: Poradna Fitbit Versa 3

eva

FITBIT VERSA 3

DOBRÝ DEN, POKUD SI CHCI ZMĚNIT CIFERNÍK, STÁLE SE NAČÍTÁ A PAK TO NAPÍŠE INSTALACE SE NEZDAŘILA, ZKUSTE POZDĚJI. V APLIKACÍCH SE MI STÁLE NAČÍTÁ APLIKACE - COACH...NEVÍM ZDA TO JE MOBILEM, CI HODINKAMI

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    4. srpna 2021

    Dobrý den,

    děkujeme za váš dotaz. V tomto případě prosím kontaktujte obchod, ve kterém jste výrobek zakoupila.

    Mějte krásný den,
    za tým Heureka.cz, Alena

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 5. srpna 2021 - Oficiální zástupce značky inSPORTline

    Dobrý den,

    zde je doporučené řešení:
    1. úplně vypnout aplikaci
    2. odinstalovat ji z mobilu
    3. ujistit se, že Android je aktualizovaný na poslední verzi
    4. restartovat mobil
    5. znovu nainstalovat aplikaci
    6. přihlásit se k účtu
    7. znova zkusit nainstalovat ciferník.

    Pokud toto nepomůže, pravděpodobně bude problém s kompatibilitou mezi mobilem a hodinkami.

    S pozdravem,
    tým inSPORTline.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.