Poradna Fitbit Versa 3

Autor: Ladislava Popová | Vloženo: 04.10.2021 000 14:09 | Témata: Poradna Fitbit Versa 3

Ladislava Popová

Propojení s novým telefonem

Dobrý den, hodinky fitbit versa 3 mám necelý rok, před týdnem jsem dostala nový telefon a bohužel hodinky se často od telefonu odpojují a neukazují upozornění, aplikaci v telefonu jsem zkoušela i odinstalovat a naistalovat znovu, vypnout i zapnout hodinky, vždy to funguje pár hodin a přestane. nemohu přeci několikrát denně restartovat nebo nastavovat hodinky či telefon, prosím v čem by mohl být problém?

  • 5. října 2021 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, paní Popová,

    rádi bychom Vám poradili, ale k tomu ještě potřebujeme znát model Vašich hodinek.
    Můžete nám napsat na [email protected] a zkusíme to u nás s kolegy dořešit.

    Přejeme Vám pěkný den!

    Tým Insportline

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 11. října 2021 - Oficiální zástupce značky inSPORTline

    Ještě jednou Vás zdravíme,

    prosíme o sdělení značky a modelu telefonu, následně prověříme kompatibilitu. Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince 556 300 970.

    S pozdravem,

    tým inSPORTline.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.