Poradna Fitbit Versa

Autor: Jiří Pacák | Vloženo: 20.12.2020 000 10:42 | Témata: Poradna Fitbit Versa

Jiří Pacák

Versa Nejdou notifikace z Huawei P40 Pro.

Dobrý den. Přestali se mi na Verse zobrazovat notifikace. V aplikaci v sekci Upozornění je červený text : Není spuštěna služba upozornění. Pokud chcete na sledovacím zařízení znovu povolit upozornění, musíte telefon restartovat. Notifikace mi opravdu fungovaly. Co jsem provedl v nastavení nevím, ale upozornění, která chci, mám v aplikaci označena. Restart telefonu, jež červená poznám radí nepomáhá. Předem děkuji za rady, už si zoufám... JP

  • 20. prosince 2020 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

    Dobrý den, pane Pacáku,

    pravděpodobně jde o vypnuté notifikace.

    Přikládám odkaz na uživatelskou příručku Fitbit Versa zde: https://www.insportline.cz....

    Na straně číslo 27 naleznete bližší informace k notifikacím, k nastavením a správě.


    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat. Přejeme pěkný den.

    Tým InSPORTline




    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jiří Pacák

      20. prosince 2020 - Jiří Pacák

      Dobrý den. Děkuji za Vaši radu a pomoc. Přesně nevím, jestli mi pomohla tato rada, protože jsem aplikaci přeinstaloval, znovu jsem se přihlásil a pak už tam ta chybová hláška nbyla. Děkuji a zdravím Vás. JP


    • Jiří Vráblík

      28. ledna 2021 - Jiří Vráblík

      Dobrý den, pane Pacáku,
      četl jsem Váš příspěvek a mám přesně stejný problém. Zmiňujete se, že pomohla přeinstalace a pak již ta chybová hláška zmizela.
      Takže jste na mobilním telefonu odinstaloval aplikaci Fitbit, znovu ji nainstaloval a propojil s hodinkami - a tím se podařilo tu chybu zvládnout ?
      S pozdravem
      Jiří Vráblík


    • Tomáš

      21. února 2021 - Tomáš

      mam taky stejny problém


  • Lenka

    Lenka

    28. ledna 2021

    Přesně to co popisuje pan Pacak, se mi deje ob den. Přece nemůžu přeinstalovavat (ptz to jediné pomáhá) aplikaci takto často!!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jiří Pacák

      28. ledna 2021 - Jiří Pacák

      Ještě jsem přišel na něco nového. V nastavení telefonu je: Přístup k oznámením! Tam je Fitbit. Služba upozornění Fitbit!!!


    • Aneta

      30. ledna 2021 - Aneta

      Děje se mi totéž každý den, většinou stačí restartovat telefon a pak notifikace opět začnou chodit. Je to ale otravné.


    • Petr

      7. února 2021 - Petr

      Stejný problém, hodinky fungovaly cca půl hodiny od synchronizace. Pak nic. Nic nepomáhá, restart, odinstalace, vymázání cache, vymazání dat aplikace - nic....Za tu cenu docela úlet....Kdybyste někdo na něco přišel, budu moc vděčný za radu. Jinak za týden vracím....


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.