Poradna Fitbit Versa

Autor: Maky | Vloženo: 19.06.2022 000 07:31 | Témata: Poradna Fitbit Versa

Maky

Dobrý den. Restart

Dobrý den, mám problém s hodinkami fitbit versa 3. Od včerejšího večera se mi začali sami restartovat a od té doby se mi restartují pořád dokola a nechtějí se zapnout. Prosím o radu, jak je opravit, nebo co s nimi mám dělat. Děkuji.

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    21. června 2022

    Dobrý den,

    v tomto případě doporučujeme obrátit se na prodejce, u kterého jste hodinky zakoupil. Měli by vám pomoci chybu identifikovat.

    S přáním pěkného dne,
    tým Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Markéta

      6. srpna 2022 - Markéta

      Děkuji moc, za odpověď. Obrátila jsem se na prodejce.
      S přáním hezkého dne, Markéta.


  • 29. června 2022 - Oficiální zástupce značky inSPORTline

    Dobrý den,

    máte na hodinkách dokončené všechny instalace? Aktualizace firmware, hudby, atp.

    Doporučujeme vyzkoušet také ruční restart. Návod zde: https://www.youtube.com....

    Pokud jste hodinky zakoupila a našem webu inSPORTline a hodinky se samy restartují i nadále, prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře zde: https://www.insportline.cz....

    S pozdravem,

    tým inSPORTline.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Markéta

      14. července 2022 - Markéta

      Děkuji za odpověď. Je to asi z vody. Když jsem s nimi plavala, tak tyto problémy začali asi o 2h později. Poté jsem je reklamovala a tam mi řekli, že fungují v pořádku, nejspíš vyschli. A včera jsem se s nimi byla sprchovat a začali to dělat na novo. Tak je teď mám v rýži, ale přijde mi to divné, když mají být voděodolné. Myslíte, že by šla reklamovat voděodolnost?


    • inSPORTline.cz

      10. srpna 2022 - Oficiální zástupce obchodu inSPORTline.cz

      Dobrý den, reklamace si posuzuje sám prodejce, případně dodavatel těchto hodinek. Pokud Vás nebude omezovat možné trvání reklamace - 30 dní, předpokládáme, že by to stálo za zkoušku. S pozdravem, tým inSPORTline.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.