Poradna Fitbit Versa

Autor: JP | Vloženo: 22.05.2023 000 11:00 | Témata: Poradna Fitbit Versa

JP

Fitbit Verza Přestaly jít vibrace!

Dobrý den. U notifikací z mobilu se na hodinkách objeví, ale nazavibruje. V nastavení hodinek i aplikace mám: Silné vibrace. Do nedávna fungovaly... Předem všem děkuji. JP

  • Lucie Pavelková, Oddělení péče o zákazníky, Hodinky365

    Lucie Pavelková, Oddělení péče o zákazníky, Hodinky365

    23. května 2023 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobré ráno,

    doporučuji hodinky resetovat do základního nastavení.
    Pokud by to nepomohlo, reklamovala bych je u prodejce.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.