Poradna Fitbit Versa

Autor: JP | Vloženo: 22.07.2023 000 14:43 | Témata: Poradna Fitbit Versa

JP

Bluetooth

Dobrý den zrušil jsem spárovéní v mém mobilu. Chtěl bych hodinky znovu spárovat, ale telefon je nemůže najít... Nevím co dělám špatně. Děkuji.

  • zástupce obchodu inSPORTline

    zástupce obchodu inSPORTline

    24. července 2023 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    restartujte, prosím, Bluetooth a telefon, popřípadě restartujte také hodinky.

    Nezabere-li restart BT a chytrého zařízení odinstalujte aplikaci a nainstalujte ji znovu.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na email: [email protected]

    Přejeme hezký den, tým inSPORTline.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 24. července 2023 - Odpověď partnera sekce hodinky-365.cz

    Dobré dopoledne,
    doporučím ještě hodinky odebrat z nastavení bluetooth v telefonu a pak znova spárovat. :)
    Kristýna Rusz Gambalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.