Poradna Garmin Venu Sq

Autor: Veronika J | Vloženo: 19.03.2021 000 17:05 | Témata: Poradna Garmin Venu Sq

Veronika J

Veronika J

V hodinkách se nezobrazuje karta

Dobrý den do aplikace v mobilu jsem si bez problémů uložila platební kartu několikrát jsem zadala synchronizaci, hodinky i mobil několikrát restartovala přesto když v hodinkách kliknu na ikonu platebních karet hodí mi to hlášku : peněženka je prázdná nastavte funkci peněženky pomocí aplikace Garmin Connect, přitom v této aplikaci kartu uloženou mám, můžete mi prosím poradit jak tu kartu do těch hodinek dostanu?

  • 22. března 2021 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    přidání karty by mělo fungovat normálně přes přidání v aplikaci a následně by platba měla fungovat i bez synchronizace. Pouze na hodinkám namačkáte 4-místný pin kód.. Zkuste smazat a opět nainstalovat aplikaci. Pokud by stále nešlo přidat, zvážil bych reklamaci.

    Team Helveti

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Veronika J

      22. března 2021 - Veronika J

      Děkuji za odpověď, tak jsem smazala v aplikaci karty a opět jsem je do aplikace nahrála a už se ty karty do hodinek natáhly


  • Tomas

    Tomas

    22. března 2021

    Vytvořila jste před přidáním karty do aplikace v nastavení hodinek peněženku s vlastním PINem?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.