Poradna Garmin vívoActive 3 Optic
Petr Švec
Aktivace služby Garmin Pay
Jednou z aplikací které lze využít u chytrých hodinek Garmin vivoactive 3 je Garmin Pay pro provádění bezhotovostních plateb . Pro aktivaci služby je nutno v aplikaci Garmin Connect mobile vytvořit peněženku a vložit platební kartu zadáním údajů z karty. Před aktivací této služby byly hodinky korektně spárovány se smartphonem (Xiaomi Redmi 7) s nainstalovanou aplikací Garmin Connect mobile a synchronizovány, v odpovídajících položkách nastavení hodinek i smartphonu bylo evidentní, že jsou skutečně připojeny, zpárovány, synchronizovány. Přesto při přechodu do položky Garmin Pay a před krokem vložení karty pomicí Garmin Connect mobile se objevila v rozporu se skutečností hláška, že hodinky Garmin vivoactive 3 nejsou připojeny, což blokovalo další kroky aktivace Garmin Pay. Prosím o radu, jak vyřešit tuto neshodu ? Děkuji.
Petr Švec, email:petr.pupak@centrum
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.