Poradna Garmin vívoActive 3 Optic

Autor: Petr Švec | Vloženo: 31.12.2019 000 17:46 | Témata: Poradna Garmin vívoActive 3 Optic

Petr Švec

Petr Švec

Aktivace služby Garmin Pay

Jednou z aplikací které lze využít u chytrých hodinek Garmin vivoactive 3 je Garmin Pay pro provádění bezhotovostních plateb . Pro aktivaci služby je nutno v aplikaci Garmin Connect mobile vytvořit peněženku a vložit platební kartu zadáním údajů z karty. Před aktivací této služby byly hodinky korektně spárovány se smartphonem (Xiaomi Redmi 7) s nainstalovanou aplikací Garmin Connect mobile a synchronizovány, v odpovídajících položkách nastavení hodinek i smartphonu bylo evidentní, že jsou skutečně připojeny, zpárovány, synchronizovány. Přesto při přechodu do položky Garmin Pay a před krokem vložení karty pomicí Garmin Connect mobile se objevila v rozporu se skutečností hláška, že hodinky Garmin vivoactive 3 nejsou připojeny, což blokovalo další kroky aktivace Garmin Pay. Prosím o radu, jak vyřešit tuto neshodu ? Děkuji.
Petr Švec, email:petr.pupak@centrum

  • Jiřík Šindelář

    Jiřík Šindelář

    1. ledna 2020

    Stalo se mi předně to stejné, pomohl restart telefonu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Petr Švec

      1. ledna 2020 - Petr Švec

      Díky za radu, restart telefonu mně při aktivaci také pomohl. Petr Š.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.