Poradna Garmin vívoActive 3 Optic

Autor: | Vloženo: 05.02.2020 000 14:36 | Témata: Poradna Garmin vívoActive 3 Optic

Ciferníky

Může někdo poradit, když nejdou stažené ciferníky nastavit v hodinkách? Vše spárováno, ciferníky podporují hodinky, staženo přes connect IQ. Ale v hodinkách vidím jenom modré logo IQ a žlutý vykřičník u toho. A nejdou nastavit? Díky za rady

  • Tomas

    Tomas

    6. února 2020

    Jedna možnost je, že programátor udělal nějakou chybu v kódu, která způsobuje při načtení vzhledu například zahlcení paměti, nebo se snaží načíst funkci, kterou ale dané hodinky nemají (záleží na optimalizaci pro jednotlivá zařízení). Druhou možností pak je nějaký problém při instalaci vzhledu. Zkusil bych ho přeinstalovat přes PC a aplikaci Garmin Express

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne (3)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.