Poradna Huawei Watch GT2 46mm

Autor: Milena Kotlárová | Vloženo: 12.05.2024 000 13:46 | Témata: Poradna Huawei Watch GT2 46mm

Milena Kotlárová

Nechodí mi upozornění na hodinkách

Vše mám spárované a zkoušela jsem dát hodinky do továrního nastavení a i přesto nechodí upozornění.
Na displejí se mi objevilo Nedostatek paměti. Tak to mu nerozumím. Co z tím?
Děkují za vaši radu a pomoc.
Kotlárová

  • 13. května 2024 - Odpověď partnera sekce hodinky-365.cz

    Dobré dopoledne,

    zkusila bych ještě překontrolovat nastavení přímo v telefonu, zda máte povoleny veškerá oprávnění pro aplikaci k hodinkám.

    Poštulková Veronika, Hodinky 365

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Milena Kotlárová

      13. května 2024 - Milena Kotlárová

      A kde to v hodinkách najdu?
      Děkují za vaši rychlou odpověd.
      Kotlárová.
      Můžete prosím napsat postup jak?


    • hodinky-365.cz

      13. května 2024 - Komentář partnera sekce hodinky-365.cz

      V nastavení v telefonu. Bohužel nevím, jaký telefon máte a ani nejsem žádný technik mobilních telefonů. Nicméně každý telefon má nastavení, kde můžete spravovat oprávnění a povolení pro jednotlivé aplikace.

      Poštulková Veronika, Hodinky 365


    • Milena Kotlárová

      13. května 2024 - Milena Kotlárová

      Dobrý večer. Mám hodinky Huawei vatch 2 gt a už jsem zkoušela vše a i přesto nejdou. Ale je zajímavé že když mi někdo volá tak to přez hodinky kde. Jenom mi nechodí upozornění na zprávy fb mesenger a jiné využívání.
      Jinak vám moc děkuji za vaši odpovědi.
      Prostě už druhý den z ničeho nic to nejde. Nevím na koho se tedy obrátit.
      Kotlárová.


    • hodinky-365.cz

      14. května 2024 - Komentář partnera sekce hodinky-365.cz

      Dobré odpoledne paní Kotlárová,

      u každé aplikace lze nastavit notifikace zvlášt. Tedy opravdu doporučím zkontrolovat nastavení telefonu zda aplikace nemají notifikace vypnuté. Případně jako řešení je možné uvést hodinky do továrního nastavení a poté je znovu spárovat. :)

      Kristýna Rusz Gambalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365


    • Milena Kotlárová

      14. května 2024 - Milena Kotlárová

      Hodinky jsem dala už asi tři krát do továrního nastavení a i přesto to stále nejde.
      Mám aplpe 13 a Notifikaci nikd nevidím.
      Jinak vám moc děkuji za váš zájem a odpovědi.


    • Milena Kotlárová

      14. května 2024 - Milena Kotlárová

      Notifikaci v aplikaci mám zapnutou. Už jsem to másla. A i přesto nic.


    •  Lucka Pavelková, Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

      14. května 2024 - Lucka Pavelková, Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

      Bohužel tedy více nejsem schopná poradit než jen hodinky reklamovat u prodejce pokud jsou v záruční lhůtě. :(


    • Milena Kotlárová

      15. května 2024 - Milena Kotlárová

      Dobrý den.
      Na záruku už nemám nárok.
      A dá se přímo napsat na Huawey jejích prodejnu?





    • hodinky-365.cz

      15. května 2024 - Komentář partnera sekce hodinky-365.cz

      Dobré dopledne paní Kotlárová,
      níže zasílám odkaz na podporu značky Huawei. :)
      https://consumer.huawei.com...

      Kristýna Rusz Gambalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365


    • Milena Kotlárová

      15. května 2024 - Milena Kotlárová

      Dobrý den.
      Moc vám děkují a už jsem jím napsala svůj problém.
      Kotlárová.


  • Milena Kotlárová

    Milena Kotlárová

    13. května 2024

    Mam mobilní telefon Apple 13

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.