Poradna Smartomat Smart Watch Q5

Autor: Veronika | Vloženo: 01.07.2022 000 00:26 | Témata: Poradna Smartomat Smart Watch Q5

Veronika

Hodinky mi nechcú zobrať sim kartu.

Sim karta od o2, ktorá v jedných hodinkách funguje úplne normálne po vložení do iných smart hodiniek, tieto hodinky vypisujú, že "please insert valid sim card"
Je problém s hodinkami, že nevedia načítať simku, alebo...? Ďakujem za odpoveď.

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    1. července 2022

    Dobrý den,

    s tímto dotazem se prosím obraťte na zákaznickou linku výrobce, kde vám s nastavením poradí. Kontakt zasíláme zde: https://www.smartomat.cz/kontakty/.

    S přáním pěkného dne,
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.