Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Tereza | Vloženo: 08.12.2020 000 19:02 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Tereza

Stále offline

Hodinky se vrátily z reklamace, vložili jsme SIM, která v nich byla před tím a fungovala a hodinky jsou stále offline. Prosím o radu.

  • 10. prosince 2020 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Doporučili bychom Vám prověřit, že SIM karta hodinek má k dispozici jak kredit tak internetová data. Toto nejlépe prověříte tak, že SIM kartu vložíte do mobilního telefonu a zkusíte použít internet.

    Pokud nemají hodinky k dispozici internet, budou se hlásit offline.

    V případě, že budou mít internetová data k dispozici a budou funkční, kontaktujte naši zákaznickou podporu na této emailové adrese: [email protected] .

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jana Pařízková

      19. prosince 2020 - Jana Pařízková

      Dobrý den, obracím se s prosbou, synovi jsem nyní měnila SIM do hodinek (dříve na původní SIM vše fungovalo); přes operátora ověřeno data OK, volání taky. Volání z hodinek funguje, ale nelze se propojit s aplikací, stále hlásí offline. Číslo SIM karty v zařízení jsem v aplikaci změnila za nové....Potřebuji, aby fungovala poloha ..... Děkuji


    • Jana Pařízková

      19. prosince 2020 - Jana Pařízková

      Doplňuji, mám hodinky LAMAX Watchy (nikoli watchy2)


    • LAMAX

      22. prosince 2020 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      kontaktujte nás prosím na [email protected] . Budeme potřebovat ID číslo hodinek, telefonní číslo simkarty a aplikaci, kterou používáte.

      Děkujeme.

      S pozdravem
      tým LAMAX


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.