Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Radim | Vloženo: 25.12.2020 000 16:31 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Radim

Registrace

Nedaří se registrovat do aplikace ověřovací kod nepřijde na zadaný email, jsou tam nějaké specielní podmínky ohledně emailu může být klasický třeba na seznam.cz předem děkuji za odpovědi

  • Jana Frydrychová

    Jana Frydrychová

    25. prosince 2020

    Řeším nyní ten samý problém. Ověřovací kód opakovaně nedorazil, takže nelze nic dělat. Maximálně hodinky vrátit :-( To budou děti "šťastné"

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Renata

    Renata

    25. prosince 2020

    Také se nám nejde registrovat ☹️

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Vitman

    Vitman

    25. prosince 2020

    Tenýž problém,možná přetíženo v tento vánoční čas..

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Marek V.

    Marek V.

    25. prosince 2020

    Máme uplně stejný problém. Čekáš na kód na email a nic nepřijde. Ptal jsem se známe co je má už delší dobu jestli se může přihlásit do aplikace a ta se tam dostane bez problému takže nevím včem je problém.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Nikola

    Nikola

    25. prosince 2020

    Dobrý den stejný problém nepřišel nám autorizační kód. Syn zklamán asi budeme muset vrátit

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petra

    Petra

    25. prosince 2020

    Řeším ten sám problém. Fakt mě to zklamalo. Na hodinky recenze dobré, ale aplikace hrůza.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Filip Studený

    Filip Studený

    25. prosince 2020

    Také se nám nedaří registrovat do aplikace, nevím co dělám špatně, dcera se na hodinky moc těšila, doufám že to už bude brzo fungovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • Vitman

    Vitman

    25. prosince 2020

    Už to fachá,konečně..

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Lukas

    Lukas

    25. prosince 2020

    Mě registrace proběhla bez problému (24.12. večer) -- ale mám problém s tím, že oboje hodinky jsou stále offline... na displeji ukazují sílu signálu a další věci, ale v aplikaci jsou stále offline a není možné nahrát žádné kontakty ani s nimi volat. Několikrát jsem zapnul/vypnul, ale bez reakce. SIM karta je od T-Mobile s předplaceným tarifem i datovým balíčkem, takže tam by problém být neměl..

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Vitman

      26. prosince 2020 - Vitman

      Novou sim kartu je třeba aktivovat..Nejlépe vytáhnout z hodinek,dát do mobilu a uskutečnit první hovor.Stačí prozvonit z mobilu na mobil.Mohlo by to jít i přímo z hodinek-přes tu aplikaci Lamax Tracking přidat ke kontaktům v hodinkách jméno a číslo (aby bylo z hodinek kam zavolat,prozvonit).První možnost je rychlejší.


    • Lukáš Hora

      26. prosince 2020 - Lukáš Hora

      zafungovalo, moc děkujeme za tip!


    • Vitman

      28. prosince 2020 - Vitman

      Není zač,ta druhá možnost co jsem psal,je nesmysl.Nemůžou jít přidat kontakty do offline hodinek..To už máte vyzkoušené sám,jak jste psal.S pozdravem Vitman.


  • Nikola

    Nikola

    26. prosince 2020

    Nám pořád nejde.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Vitman

      26. prosince 2020 - Vitman

      Určitě se dočkáte..Taky mi dlouho nešlo.V okénku z vyplněným mailem a heslem k hodinkám po kliknutí na "zaslat ověřovací kód" mi po mnoha pokusech konečně ukázalo "ověřovací kód odeslán" (nebo tak nějak).Do té doby asi nemá cenu ani kontrolovat maila.


    • Nikola

      26. prosince 2020 - Nikola

      Aha tak děkuji. Budeme tedy zkoušet


  • Marek V.

    Marek V.

    26. prosince 2020

    Po dlouhém čekání jsme se také dočkali jediné co teď řeším je Čas který tam je nesmyslný i po zadání časového pásma a ta Lokalizace to mi ukazuje že jsou hodinky v pohybu a ještě 3km daleko.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • 29. prosince 2020 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    za tyto komplikace se omlouváme. Vzhledem k vysokému počtu nových registrací mohlo dojít k opožděnému odeslání ověřovacího kódu. Pokud by někomu nedorazil ani teď, prosíme, kontaktujte nás na [email protected]

    Ještě jednou se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • Nikola

      29. prosince 2020 - Nikola

      My už jsme spokojení a syn je nadšený. DĚKUJEME


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.