Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Jana | Vloženo: 29.12.2020 000 17:47 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Jana

Nejde pridať zariadenie do aplikácie

Dobrý deň, mám problém s hodinkami, v aplikácii skúšam pridať zariadenie zadaním ID kódu, aplikácia stále vypisuje, že už dané číslo ID eviduje. Prosím poraďte mi, čo mám robiť. Ďakujem.

  • Jan Křivka

    Jan Křivka

    30. prosince 2020

    Dobrý den,

    Potřebuji číslo faktury, aby se na to dodavatel mohl podívat.

    Více informací Vám zatím nejsem schopen předat.
    S pozdravem

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 4. ledna 2021 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    zašlete nám prosím na [email protected] ID číslo hodinek a screen obrazovky s touto hláškou.

    Děkujeme

    S pozdravem
    tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • host

      14. ledna 2021 - host

      Dobrý den,

      máme stejný problém,jako pan výše,
      žena aplikaci stáhla a jí funguje normálně.Problém nastal ,když jsme chtěli aplikaci ještě do dalšího telefonu,.V tom případě se napíše , že ID kod již eviduje.

      děkuji


    • LAMAX

      15. ledna 2021 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      tato hláška je již v pořádku. ID číslo lze přidat pouze pod jeden účet, do kterého se následně přihlašuji rodiče a další opatrovníci.

      S pozdravem
      tým LAMAX


    • Host

      15. ledna 2021 - Host

      A jak tedy se má přihlásit druhý z rodičů? Musí na stejný e-mail?


    • LAMAX

      18. ledna 2021 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      na každém dalším zařízení se přihlásíte již vytvořeným účtem. Takto můžete spravovat hodinky z kolika zařízení potřebujete.

      S pozdravem

      tým LAMAX


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.