Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Zuzana Balejová | Vloženo: 24.12.2021 000 23:42 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Zuzana Balejová

Zdravím, mame problém stiahnuť aplikáciu, absolútne nám aplikácia nezasle žiaden overovací kód na mail, ako máme postupovať ďalej. Vďaka

  • Mariya

    Mariya

    24. prosince 2021

    Tentýž problém máme i my. Je to škoda, hodinky vypadají pěkně :-)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Veronika

    Veronika

    25. prosince 2021

    Řešíme úplně zo samé ‍♀️

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Veronika D.

    Veronika D.

    25. prosince 2021

    Taky stejný problém. A nevíme co dělat,kam se v tento moment obrátit.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Hana

    Hana

    25. prosince 2021

    Dobrý den,máme to samé a asi nás bude hodně.Co jsem si našla recenze z minulého roku,od štědrého dne to bylo totéž.Odpověď z Lamaxu byla vyčkat(až 5 dní),appka je přetížena z důsledku mnoha nových registrací,pak by se mělo zadařit. Když ne,napsat naemail "podpory Lamaxu". Tak čekám...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jana Teplíková

    Jana Teplíková

    25. prosince 2021

    Máme stejný problém. Aplikace nefunguje. Pro syna i pro nás je to velké zklamání, hodinky si moc přál, ale bez aplikace jsou k ničemu. Doufám že apku co nejdřív zprovozní, v opačném případě budeme hodinky vracet a vybereme jinou značku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Markéta

    Markéta

    25. prosince 2021

    U nás to samé…nechodí přístupový kód, hodinky k ničemu. Snad se to rozjede….. :(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 27. prosince 2021 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    z důvodu přetížení naší služby v náporu Vánoc bohužel došlo k přetížení serveru na rozesílání ověřovacích kódů. Vše je nyní opraveno a nastaveno tak, aby se nám to už nestalo. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    LAMAX Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Petr Kučera

      27. prosince 2021 - Petr Kučera

      Dobrý den, v aplikaci stále nefunguje registrace - jak dlouho ještě budu čekat ?


    • TrueCam.cz

      29. prosince 2021 - Oficiální zástupce obchodu TrueCam.cz

      Dobrý den,
      pokud Vám stále nechodí ověřovací kód zašlete nám prosím e-mail na [email protected], registraci s Vámi dořešíme individuálně.
      S pozdravem
      LAMAX Electronics


    • Petr Kučera

      30. prosince 2021 - Petr Kučera

      Dobrý den,
      Děkuji za ochotu už se nám podařilo dokončit registraci.
      S pozdravem Petr Kučera


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.