Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Klára | Vloženo: 25.12.2021 000 13:07 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Klára

Není slyšet

Chtela bych se zeptat, kdyz volame dceri na hodinky tak ji v mobilu neslyšíme. Nesetkal se stim nekdo? Dekuji predem za radu.

  • Hodinky-365

    Hodinky-365

    28. prosince 2021

    Dobré odpoledne paní Kláro,

    doporučil bych uvést hodinky do továrního nastavení a znovu je připojit k mobilu. :-)

    Mohu Vám ještě nějak pomoci?

    František Jurčík. Zástupce vedoucího péče o zákazníky, Hodinky-365.
    www.hodinky-365.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 28. prosince 2021 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklá komplikace. V tomto případě doporučujeme hodinky odebrat z aplikace LAMAX Tracking (Menu - Všechna zařízení - prstem přejeďte po názvu zařízení zprava doleva a objeví se tlačítko "Odstranit"). a znovu je do aplikace přidat. Pokud by problém přetrvával, doporučili bychom přistoupit k reklamaci, mohlo by se jednat o vadu mikrofonu.
    S pozdravem
    Tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Klára

      28. prosince 2021 - Klára

      A když by to nepomohlo, kolik stojí oprava mikrofonu a popřípadě kam zajit aby nam to opravili? Hodinky jsou jiz bohužel bazarové.
      Dekuji Klára


    • LAMAX

      4. ledna 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,
      Doporučím Vám pro tento dotaz kontaktovat náš servis Bels, který Vám sdělí případnou cenu opravy.
      Telefonní kontakt: +420 277 002 200
      Email: [email protected]
      Popřípadě více kontaktních údajů najdete zde: https://www.bels.cz/kontakty/i9/
      S pozdravem Tým LAMAX


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.