Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Lucie Pechová | Vloženo: 02.01.2022 000 09:40 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Lucie Pechová

Interval obnovy lokalizace

Dobrý den, chci se optat kde je problém při nastavování intervalu lokalizace. Zadám možnost 60 minut a potvrdím, odešle se požadavek, ale když vyjedu opět na hlavní menu a zpět na interval lokalizace, je opět obnova po 1 minutě....
Děkuji za odpoveď

  • Hodinky-365

    Hodinky-365

    3. ledna 2022

    Dobré odpoledne paní Pechová,

    zkusil bych restarovat telefon a po restartu zopakovat nastavení intervalu. Je totiž divné, že telefon tuto změnu vůbec nebere v potaz.

    Mohu Vám ještě nějak pomoci?

    František Jurčík. Zástupce vedoucího péče o zákazníky, Hodinky-365.
    www.hodinky-365.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Simona

    Simona

    4. ledna 2022

    Dobrý den, mám to samé. Také mi to takhle ,,blbne,, a ani mi nejdou hodinku dát do pohybu. vyřešial jste nějak?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 8. ledna 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za dotaz. Mrzí nás vzniklá komplikace. Doporučujeme Vám zkontrolovat, zda jsou hodinky v režimu online. Pokud by byly v režimu offline (bez mobilního datového připojení), nemohl by být příkaz z telefonu přenesen do hodinek, protože pro přenos dat z aplikace do telefonu a naopak je třeba mobilní datové připojení. Pokud jsou hodinky offline, doporučujeme obnovit datový balíček / dobít kredit.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • AndyBram

      16. února 2022 - AndyBram

      Dobrý den,
      Máme stejnou "závadu",
      data/kredit dobitý je, lze z telefonu volat,
      GPS lokace je relativně přesná, ale spíše to vypadá jako GPS zaměření, nikoliv zaměření pomocí LTE.
      Jakýkoliv jiný "požadavek" z telefonu se odešle a provede v hodinkách. Jen ne interval, který se v hlavním menu okamžitě resetuje na 1 minutu.


    • LAMAX

      16. února 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      způsobené komplikace nás velmi mrzí.

      V aplikace je dvojí možnost zadání intervalu lokalizace, první přímo na úvodní mapě, vedle tlačítka Menu.

      Druhá možnost je nastavení přes Menu --> Nastavení aktuálního zařízení --> Interval lokalizace. Tato druhá cesta je nadřazená té první. Pokud interval zadáte zde a hodnota se bude lišit od prvního způsobu, interval bude brát v potaz hodnotu zadanou přes Menu.

      S pozdravem a přáním pěkného dne

      Tým LAMAX Electronics


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.