Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Ivanova Lenka | Vloženo: 02.01.2022 000 22:24 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Ivanova Lenka

Hodinky se vrátili z reklamace,do té doby fungovalo alespon volaní.Po reklamaci jsou off line.Viz.rady,že nejsou data na sim kartě ,máme zkusit vložit

do telefonu jsou lichá.My data na kartě máme a přesto jsou off-line.Co s tím???????

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    3. ledna 2022

    Dobrý den,

    v tomto případě doporučujeme obrátit se přímo na výrobce a vysvětlit jim situaci. Měl by vám poradit, jak dále postupovat.
    https://www.lamax-electronics.com...

    S přáním pěkného dne,
    tým Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 8. ledna 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za dotaz. Mrzí nás vzniklá komplikace. Chtěli bychom Vás požádat o kontrolu, zda se při reklamaci nezměnilo ID Vašeho zařízení. ID naleznete přímo v menu hodinek pod ikonou "APP&ID". V aplikaci provedete kontrolu v Menu - Nastavení aktuálního zařízení - Obecná nastavení zařízení, zde je druhý řádek shora ID Vašeho zařízení, které jste si zaregistrovali. Pokud se ID neshoduje, přidejte si do aplikace to, které je nyní v hodinkách (Menu - Všechna zařízení - vpravo nahoře stiskněte ikonu hodinek s plusem). Pokud je ID pořád stejné, prosíme o zaslání ID a telefonního čísla SIM, která je v hodinkách vložená na e-mail [email protected]. Hodinky prosíme nevypínejte, aby mohly přijmout naši zprávu pro výpis nastavení.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.