Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Simona | Vloženo: 06.01.2022 000 12:07 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Simona

Hodinky bez pohybu

Dobrý den. Hodinky neukazují že je syn v pohybu. Jde s nimi do školy a stále mi ukazuje že je doma. Vcera to poprvé šlo. Dnes opět ne. Lbs mám zakazane, pod oblohou jsme to na také zkoušeli, ale prostě to nefunguje jak má. Dle tel c a ID čísla jsme to s operátorem také zkoušeli, kredit má. Proč to nefunguje ?? Už si nevím rady. Nehledě na to, že si upravím interval lokalizace na hodinu a neustale se mi to samo předělává na minutu. Vážně jsou hodinky tak problémové nebo dělám něco špatně?!? Nerada bych hodinky vracela. Synovi se líbí, ale pro mě jsou k ničemu když mi hodinky ukazují že je syn doma a mají ukazovat že je ve škole. To že ukazují nepřesnost pár metrů snad ani komentovat nemusím.

  • Hodinky-365.cz

    Hodinky-365.cz

    7. ledna 2022

    Dobré dopoledne paní Simono,

    ke správnému fungování záznamu polohy je potřeba mít SIM kartu s datovým tarifem. Toto by mohlo vyřešit Váš problém. :-)

    Mohu Vám ještě nějak pomoci?

    František Jurčík. Zástupce vedoucího péče o zákazníky, Hodinky-365.
    www.hodinky-365.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Simona

      7. ledna 2022 - Simona

      To samozřejmě máme. Byla u toho přiložena SIM karta od T-Mobile.


    • Hodinky-365.cz

      7. ledna 2022 - Hodinky-365.cz

      SIM kartu je potřeba nejprve aktivovat v mobilu zasláním SMS nebo uskutečněním hovoru, a poté ji vložit do hodinek. :-)

      František Jurčík. Zástupce vedoucího péče o zákazníky, Hodinky-365.
      www.hodinky-365.cz


    • Simona

      7. ledna 2022 - Simona

      SIM karta je aktivována. Občas to funguje s několika hodinovým zpožděním. Dneska mi to například ukazovalo, když šel syn ze školy, že je v Číně.


    • Simona

      7. ledna 2022 - Simona

      Nebo jsme byli venku, a když jsme přišli domu, tak hodinky ukazovaly že jsme stále v parku. Hodinky prostě nefungují. Budeme vracet.


    • Hodinky-365.cz

      10. ledna 2022 - Hodinky-365.cz

      Dobré dopoledne paní Simono,

      v tom případě bude asi opravdu nejlepší reklamovat hodinky u prodejce, kde jste je zakoupila. :-(

      František Jurčík. Zástupce vedoucího péče o zákazníky, Hodinky-365.
      www.hodinky-365.cz


    • Jan Navratil

      28. ledna 2022 - Jan Navratil

      ale blbost reklamace to není řešení prostě to nefunguje máme je 1 v šuplíku klidně prodám bez sim a 500 větší cenu nemají


  • 13. ledna 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,
    mohu Vám doporučit nastavení :
    Pro správné fungování GPS je zapotřebí, aby se zařízení nacházelo mimo budovy nebo jinak zakryté prostory. V opačném případě se lokalizace hodinek přepne na určování polohy dle Wi-Fi nebo LBS. Wi-Fi lokalizace se používá, pokud se zařízení nachází v budově nebo jiném prostoru, kde není signál GPS dostupný, avšak Wi-Fi sítě dostupné jsou. Přesnost lokalizace se pohybuje do 300 metrů. LBS lokalizace je používána v případě, že není dostupná poloha pomocí GPS ani Wi-Fi. Poloha je určována pomocí nejbližších vysílačů mobilní sítě (GSM). Přesnost lokalizace na bázi LBS se pohybuje do 1000 metrů.

    Doporučujeme ponechat jen jednu náhradní lokalizaci podle toho jestli se nacházíte ve městě nebo na vesnici. Ve městě zakázat LBS, na vesnici zakázat Wi-Fi.
    Přesnou polohu hodinek můžete také zjistit pomocí tlačítka Live Tracking. Jedná se o ikonu obrácené slzy vpravo dole hlavní obrazovky aplikace.

    Pokud by ani tak nastavení nepomohlo je možnost pouze reklamace.

    S Pozdravem Tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      2. února 2022 - Registrovaný uživatel

      Hainky jsou velmi malé, proto nelze očekávat zázraky. Ale pokud se lokalizace chytne, dokáží dobře trasovat.
      Pokud dáte interval minutu, nevydrží baterka, ale lokalizace pojede líp.


    • Jan Navrátil

      5. února 2022 - Jan Navrátil

      Takže za 2700 nelze očekávat, že hodinky mají dělat co výrobce popisuje? Hm tak to je mi novinka. Jinak nejde jen oGPS, ale celkově, protože aktivace krokoměry nesla, posílání zpráv hrůza atd atd.


    • Registrovaný uživatel

      5. února 2022 - Registrovaný uživatel

      To není obhajoba výrobku. Souhlasím, že výrobce je neschopný v odstraňování softwarových závad, ale co chcete od aplikace s hodnocením 1,8 z 5? To je jasně vypovýdající. Aplikace je naprostý programátorský odpad. Je třeba opakovaně tlačit na opravy, neboť kvalitní aplikace by výrobek posunula o dvě třídy výš za minimum nákladů.


  • Pavla

    Pavla

    4. února 2022

    Dobrý den, máme úplně stejný problém. Máme paušál a v tom 5GB dat a stejně to nejde

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Simona

      4. února 2022 - Simona

      Hodinky jsou k ničemu. Lituji jejich koupě. Budeme 3x reklamovat aby nám vrátili peníze.


    • LAMAX

      7. února 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      tato situace nás velmi mrzí.

      Můžete prosím kontaktovat náš zákaznický servis na [email protected]? Pokud nám zašlete telefonní číslo hodinek a jejich ID, pošleme na ně konfigurační zprávu, pro ověření jejich nastavení na serveru.

      S pozdravem a přáním pěkného dne
      Tým LAMAX Electronics


    • Simona

      7. února 2022 - Simona

      Hodinky jsme vrátili. Díky


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.