Poradna LAMAX WatchY2

Autor: M. | Vloženo: 11.01.2022 000 15:09 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

M.

Chyba napojeni

hodinky mi hlásí chybu napojení nevíte prosím co s tím?

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    12. ledna 2022

    Dobrý den,

    v tomto případě se doporučujeme obrátit na společnosti Lamax https://www.lamax-electronics.com..., kde vám poradí, jak problém řešit.

    S přáním pěkného dne,
    tým Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Hodinky-365

    Hodinky-365

    14. ledna 2022

    Dobré odpoledne,

    obraťte se prosím přímo na výrobce nebo prodejce, kde jste hodinky zakoupili, a reklamujte je. :-)

    Mohu Vám ještě nějak pomoci?

    František Jurčík. Zástupce vedoucího péče o zákazníky, Hodinky-365.
    www.hodinky-365.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 17. ledna 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    pokud se Vám zobrazuje výpis "Chyba napojení", znamená to, že SIM v hodinkách nemá přístup k mobilnímu datovému připojení. Doporučujeme zkontrolovat přes Vámi využívaného operátora, zda není vyčerpán mobilní datový balíček, případně jej obnovit (dobít kredit). Pokud by bylo k dispozici dostatek mobilních dat k čerpání, doporučujeme uvést hodinky do továrního nastavení (aplikace LAMAX Tracking - Menu - Všechna zařízení - po názvu zařízení přejeďte prstem zprava doleva a objeví se tlačítko "Odstranit". Následně se z aplikace odhlaste a znovu přihlaste - zobrazí se Vám průvodce přidáním hodinek do aplikace).
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.