Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Magdalena | Vloženo: 17.02.2022 000 17:01 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Magdalena

Bez pohybu

Dobrý den. Po zakoupení hodinek fungovalo, když byl syn v pohybu a ukazovaly téměř přesnou polohu. Nyní již nějakou dobu ukazují bez pohybu, přestože syn je např. na cestě do školy. Dostatek dat tam je, zkoušeli jsme i vyndat sim kartu. Díky za radu.

  • 18. února 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den,

    nedošlo k prodloužení intervalu lokalizace? Pokud je interval příliš dlouhý, zařízení se může jevit jako Bez pohybu. Dále doporučuji ověřit polohu zařízení pomocí tlačítka Live Tracking (naleznete ho na úvodní mapě aplikace LAMAX Tracking, hned nad tlačítkem Menu). Poté by se Vám po dobu tří minut měla zobrazovat reálná poloha zařízení.

    S pozdravem
    Tým LAMAX Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Gabka

      28. února 2022 - Gabka

      Dobrý den.. nám bohužel nefunguje od začátku.. takže i přes dobré recenze musíme vrátit.


    • LAMAX

      1. března 2022 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,
      kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na [email protected] a popište nám Vaše potíže se zařízením. Mnohdy se jedná pouze o chybu v nastavení, kterou Vám můžeme pomoci vyřešit.

      S pozdravem
      Tým LAMAX Electronics


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.