Poradna LAMAX WatchY2
Registrovaný uživatel
Nefunkční přehrávání hlasových zpráv nahraných s Watch Y2
používáme chytré hodinky cca 2 roky. Před několika dny nám přestalo fungovat přehrávání hlasových zpráv v Lamax tracker (Android OS). Pokud zprávu nahraju s pomocí hodinek, aplikace Lamax tracker v mobilu ji zobrazí, dokonce na ni upozorní, ale nepřehraje ji. Pokud zprávu nahraju v telefonu, hodinky ji přehrají, telefonování z mobilu na hodinky a obráceně bez problémů, určení polohy přes LBS i GPS také funkční.
Z výše uvedeného je zřejmé, že mikrofon i reproduktor v hodinkách fungují. V telefonu mám také veškerý hardware funkční.
Zkusil jsem (bez úspěchu):
- reinstalaci Lamax tracker aplikace
- odebrání a přidání hodinek do aplikace
- nainstalovat poslední aktualizaci Lamax tracker
- restart hodinek i mobilu
- přehrávání zpráv v jiném mobilu
Při pokusu o aktualizaci, resp. zjištění verze firmware hodinek přes aplikaci Lamax tracker dostávám chybu "Command sending timeout".
Nahrávání zpráv v hodinkách je pro nás jedna z nejdůležitějších funkcí.
Lze řešit návštěvou servisu například v Praze nebo v Brně? Pokud ne, jak jinak zajistím nápravu?
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.