Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 20.03.2023 000 21:46 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Nefunkční přehrávání hlasových zpráv nahraných s Watch Y2

používáme chytré hodinky cca 2 roky. Před několika dny nám přestalo fungovat přehrávání hlasových zpráv v Lamax tracker (Android OS). Pokud zprávu nahraju s pomocí hodinek, aplikace Lamax tracker v mobilu ji zobrazí, dokonce na ni upozorní, ale nepřehraje ji. Pokud zprávu nahraju v telefonu, hodinky ji přehrají, telefonování z mobilu na hodinky a obráceně bez problémů, určení polohy přes LBS i GPS také funkční.

Z výše uvedeného je zřejmé, že mikrofon i reproduktor v hodinkách fungují. V telefonu mám také veškerý hardware funkční.

Zkusil jsem (bez úspěchu):
- reinstalaci Lamax tracker aplikace
- odebrání a přidání hodinek do aplikace
- nainstalovat poslední aktualizaci Lamax tracker
- restart hodinek i mobilu
- přehrávání zpráv v jiném mobilu

Při pokusu o aktualizaci, resp. zjištění verze firmware hodinek přes aplikaci Lamax tracker dostávám chybu "Command sending timeout".

Nahrávání zpráv v hodinkách je pro nás jedna z nejdůležitějších funkcí.

Lze řešit návštěvou servisu například v Praze nebo v Brně? Pokud ne, jak jinak zajistím nápravu?

  • 21. března 2023 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš dotaz. Velice se omlouváme za způsobené komplikace.

    Jedná se o chybu na straně aplikace pro OS Android. Programátoři aplikace již pracují na nápravě této chyby.

    S pozdravem
    Tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne (1)
    • Bobiska

      21. března 2023 - Bobiska

      A jak zjistime, ze je vse v poradku?


    • Registrovaný uživatel

      21. března 2023 - Registrovaný uživatel

      Po aktualizaci apky Lamax tracker to prostě vyzkoušíme. Požádal jsem o předběžný termín opravy. Asi mi žádné konkrétní datum podpora Lamax nedá i vzhledem k tomu, že ani nikde nepublikovali informaci o chybě ve svojí apce (tedy aspoň jsem nic nevygůglil).
      Takže nám nezbývá než čekat a jednou za pár dní to zkusit. Až mi přehrávání zpráv zafunguje, napíšu to sem. Pokud máte zapnuto "Upozorněte mě na reakce", přijde Vám notifikace.


    • Bobiska

      21. března 2023 - Bobiska

      Diky


    • LAMAX.cz

      23. března 2023 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

      Dobrý den,
      pokud nás kontaktujete na [email protected], budeme Vás o opravě informovat e-mailem.
      S pozdravem
      Tým LAMAX


  • Petr

    Petr

    21. března 2023

    Mám to úplně stejně a mám z toho podobně malou radost. Snad to brzy opraví.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • LAMAX.cz

      23. března 2023 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

      Dobrý den,
      děkujeme za Vaši zprávu.
      Oprava hlasových zpráv v LAMAX Tracking je pro nás prioritou, na nápravě programátoři pracují. Potíže se týkají zařízení s OS Android.
      Způsobené komplikace nás opravdu velmi mrzí.
      S pozdravem
      Tým LAMAX


  • 24. března 2023 - Oficiální zástupce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za trpělivost při řešení technických potíží.
    Na Obchod Play je k dispozici aktualizace aplikace LAMAX Tracking, která opravuje chybu hlasových zpráv.
    S pozdravem
    Tým LAMAX

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Petr Vavrik

      24. března 2023 - Petr Vavrik

      Díky za opravu a upozornění!


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.