Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Jiří Pelíšek | Vloženo: 06.05.2023 000 14:19 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Jiří Pelíšek

Nefunkční poloha

Dobrý den,prosím vás nejde mi poloha,simkarta je ok ale aplikace mi pořád píše že hodinky jsou ofline,děkuji za odpověď

  • Michaela Středulová

    Michaela Středulová

    7. května 2023

    Dobré dopoledne,

    prosím zkontrolujte, zda na SIM kartě je dost volných dat a kredit. Případně vyzkoušejte prosím v nastavení zakázat určování polohy pomocí LBS.

    Michaela Středulová. Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jiří Pelíšek

      8. května 2023 - Jiří Pelíšek

      Dobrý den,kredit máme,data taky,lbs zakázáno a stále to píše že hodinky jsou ofline,děkuji za odpověď


    • LAMAX

      9. května 2023 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,
      mrzí nás vzniklá komplikace. Abychom mohli vyřešit Váš problém, chtěli bychom Vás požádat o zaslání tel. čísla SIM karty, která je vložená v hodinkách a ID hodinek na e-mail [email protected]. Dále poprosíme, abyste hodinky nechali zapnuté a připojili informaci, zda hodinky na displeji nevypisují chybové hlášení (případně jaké).
      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Tým LAMAX


    • Jiří Pelíšek

      9. května 2023 - Jiří Pelíšek

      Tel. 721230769,id 1703496952 děkuji


    • LAMAX

      9. května 2023 - Oficiální zástupce značky LAMAX

      Dobrý den,

      děkujeme za doplnění, avšak bychom doporučili tyto informace nesdílet ve veřejném prostoru, aby nedošlo k jejich zneužití.

      Ověřili jsme nastavení hodinek a zjistili jsme, že máte zaregistrováno jiné ID než je ID v hodinkách.

      Prosíme Vás, abyste nás zkontaktoval na naši emailovou adresu [email protected], kde s Vámi situaci dořešíme.

      S pozdravem a přáním hezkého dne
      Tým LAMAX


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.