Poradna LAMAX WatchY2

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 14.05.2023 000 19:40 | Témata: Poradna LAMAX WatchY2

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Špatná lokalizace

Dobrý den mám dotaz.dcera má od pátku tyto hodinky.po vložení SIM karty a sprovozneni... neukazují místo pohybu...dcera je doma a podle mapy je na 2 konci města.co je potřeba v aplikaci Zadat aby dobře zaměřovali.a jak zjistím kredit na SIM kartě.po zadání x101# se nic neukáže.

  • 15. května 2023 - Oficiální zástupce značky LAMAX

    Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.

    Pro správné fungování GPS je zapotřebí, aby se zařízení nacházelo mimo budovy nebo jinak zakryté prostory. V opačném případě se lokalizace hodinek přepne na určování polohy dle okolních Wi-Fi sítí nebo LBS (mobilní vysílače).

    Wi-Fi lokalizace se používá, pokud se zařízení nachází v budově nebo jiném prostoru, kde není signál GPS dostupný, avšak Wi-Fi sítě dostupné jsou. Přesnost lokalizace se pohybuje do 300 metrů v zastavěné oblasti.

    LBS lokalizace je používána v případě, že není dostupná poloha pomocí GPS ani pomocí okolních Wi-Fi sítí. Poloha je určována pomocí nejbližších vysílačů mobilní sítě (GSM). Přesnost lokalizace na bázi LBS se pohybuje do 1000 metrů v zastavěné oblasti.

    Doporučujeme ponechat jen jednu náhradní lokalizaci podle toho, jestli se nacházíte ve městě nebo na vesnici. Ve městě zakázat LBS, na vesnici zakázat Wi-Fi. Polohu hodinek můžete také zjistit pomocí tlačítka Live Tracking. Jedná se o ikonu obrácené slzy vpravo dole hlavní obrazovky aplikace.


    Ohledně výše kreditu doporučujeme zkontaktovat přímo operátora. U operátora T-Mobile je možné telefonní číslo hodinek zaregistrovat do aplikace Můj T-Mobile, ve které můžete sledovat výši kreditu. Při registraci telefonního čísla je nutné, aby SIM karta byla vložena do mobilního zařízení. Na mobilní zařízení při registraci bude zaslána SMS s ověřovacím kódem. Tento ověřovací kód hodinky nejsou schopny přečíst, proto musí být SIM karta při registraci v mobilním telefonu.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX Electronics

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.