Nákupní rádce
poradna Smartomat Smart Watch Q5
Uzavřené dotazy
Anton Lednický
1 odpověď
Anna
Gps nefunguje
10. srpna 2022
V aplikácii mi stále ukazuje že moje dieťa je min.10 km odolná pričom hodinky sú cca 30 CM vedľa mňa ako to napraviť aby to fungovalo?
1 odpověď
Veronika
Hodinky mi nechcú zobrať sim kartu.
1. července 2022
Sim karta od o2, ktorá v jedných hodinkách funguje úplne normálne po vložení do iných smart hodiniek, tieto hodinky vypisujú, že "please insert valid sim card" Je problém s hodinkami, že nevedia načítať simku, alebo...? ...
1 odpověď
Marcel
Chyba sim karty. Nejde pripojit
22. dubna 2022
Dobry den, pise mi chyba sim karty. Niekolko krat som presiel cely proces a stale to iste. Skusal som aj inu simkartu a stale to iste. Nejde mi rozchodit pripojenie telefonu. Skusal som aj posielat kody ale stale rovnaky...
1 odpověď
Aneta K
Setracker lokalizace
3. ledna 2022
Zdravím,může mi někdo vysvětlit jak funguje sledování polohy v této aplikaci? Ukazuje mi to úplny nesmysl a stále je to na tom LBS. Jak zapnu to aby mi ukázalo kde dítě je prosím?
bez odpovědi
Josef Novotný
Čeká na autorizaci
27. prosince 2021
Aplikace se tracker stále píše : čeká na autorizaci správce. Neporadí mi někdo co s tím????
bez odpovědi
Michaela
Hodinky smart Q529
12. října 2021
Dobrý den, prosím jak spárovat hodinky s aplikací Setracker, když už je QR kód na zadní straně hodinek nečitelné a nelze nasvanovat a tím spárovat hodinky s telefonem?
bez odpovědi
Gabriela Dvořáková
Čas
20. května 2021
Dobrý den, prosím vás, máme problém s nastavením času, nechce se nám načíst aktuální čas, poradíte mi, co s tím?? Moc děkuji Dvořáková.
bez odpovědi
Miroslav
Hodinky Hw 11
11. října 2020
Zdravím prosim o radu.. Chlapcovi sme kúpili hodinky hw11 a pol dna šli a teraz je problém keď voláme na ne tak je obsadene a zruší hovor.. Vedel by niekto poradiť? On sa dovolať vie na každé číslo len my jemu nie.. Kart...
bez odpovědi
Janka
Hodinky
24. září 2020
Mame prosim tesco mobile. Ak by ste mi niekto poradili, bola by som vdacna. Ta sms mi negunguje.
bez odpovědi
lucka
Co mam delat?
26. června 2020
Dobry den, nevite nekdo rady co mam delat, kdyz mi na mojich smartomat sunset 4 hodinakch nefunguji kroky? Nebo li pocitani kroku kolik jsem usla. Mam stahlou aplikaci a mam hodinky sparovane i s mobilem, ale kroku mam f...
bez odpovědi
Potíže s voláním
14. ledna 2020
Dobrý den, máme potíže s voláním. Při telefonování z hodinek jsme slyšet u druhého účastníka v telefonu, ale my v hodinkách volajícího neslyšíme... Nevíte, kde by mohl být problém? Děkuji. Michaela Kovaříková
bez odpovědi
bez odpovědi
bez odpovědi
Autorizácia zariadenie
6. listopadu 2019
Dobrý deň V prípade, že vypisuje setracker 1 alebo 2: "čekání na autorizované zarizení". Viete poradiť čo mám robiť lepšie alebo inak ? Ďakujem
bez odpovědi
bez odpovědi
Dobrý den, hodinky mi při volání na ně z jiného, n...
20. srpna 2019
Nevím jestli není chyba někde v nastavení? Předem děkuji.
bez odpovědi
bez odpovědi
Nejde načíst qr kod
21. května 2019
Dobrý den ,pořídili jsme dceři gps hodinky smart watch GW500S.V aplikaci setracker 2 nejde načíst qr kod ,stále to pise ,,vazba se nezdařila:zkontrolujte zda je registrační kód zařízení správný". Samozřejmě správný...
bez odpovědi