poradna Smartomat Smart Watch Q5

Uzavřené dotazy

Anna

Anna

Gps nefunguje

10. srpna 2022

V aplikácii mi stále ukazuje že moje dieťa je min.10 km odolná pričom hodinky sú cca 30 CM vedľa mňa ako to napraviť aby to fungovalo?


Veronika

Veronika

Hodinky mi nechcú zobrať sim kartu.

1. července 2022

Sim karta od o2, ktorá v jedných hodinkách funguje úplne normálne po vložení do iných smart hodiniek, tieto hodinky vypisujú, že "please insert valid sim card" Je problém s hodinkami, že nevedia načítať simku, alebo...? ...


Marcel

Marcel

Chyba sim karty. Nejde pripojit

22. dubna 2022

Dobry den, pise mi chyba sim karty. Niekolko krat som presiel cely proces a stale to iste. Skusal som aj inu simkartu a stale to iste. Nejde mi rozchodit pripojenie telefonu. Skusal som aj posielat kody ale stale rovnaky...


Aneta K

Aneta K

Setracker lokalizace

3. ledna 2022

Zdravím,může mi někdo vysvětlit jak funguje sledování polohy v této aplikaci? Ukazuje mi to úplny nesmysl a stále je to na tom LBS. Jak zapnu to aby mi ukázalo kde dítě je prosím?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Josef Novotný

Josef Novotný

Čeká na autorizaci

27. prosince 2021

Aplikace se tracker stále píše : čeká na autorizaci správce. Neporadí mi někdo co s tím????

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Michaela

Michaela

Hodinky smart Q529

12. října 2021

Dobrý den, prosím jak spárovat hodinky s aplikací Setracker, když už je QR kód na zadní straně hodinek nečitelné a nelze nasvanovat a tím spárovat hodinky s telefonem?

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Gabriela Dvořáková

Gabriela Dvořáková

Čas

20. května 2021

Dobrý den, prosím vás, máme problém s nastavením času, nechce se nám načíst aktuální čas, poradíte mi, co s tím?? Moc děkuji Dvořáková.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Miroslav

Miroslav

Hodinky Hw 11

11. října 2020

Zdravím prosim o radu.. Chlapcovi sme kúpili hodinky hw11 a pol dna šli a teraz je problém keď voláme na ne tak je obsadene a zruší hovor.. Vedel by niekto poradiť? On sa dovolať vie na každé číslo len my jemu nie.. Kart...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Janka

Janka

Hodinky

24. září 2020

Mame prosim tesco mobile. Ak by ste mi niekto poradili, bola by som vdacna. Ta sms mi negunguje.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


lucka

lucka

Co mam delat?

26. června 2020

Dobry den, nevite nekdo rady co mam delat, kdyz mi na mojich smartomat sunset 4 hodinakch nefunguji kroky? Nebo li pocitani kroku kolik jsem usla. Mam stahlou aplikaci a mam hodinky sparovane i s mobilem, ale kroku mam f...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Potíže s voláním

14. ledna 2020

Dobrý den, máme potíže s voláním. Při telefonování z hodinek jsme slyšet u druhého účastníka v telefonu, ale my v hodinkách volajícího neslyšíme... Nevíte, kde by mohl být problém? Děkuji. Michaela Kovaříková

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Autorizácia zariadenie

6. listopadu 2019

Dobrý deň V prípade, že vypisuje setracker 1 alebo 2: "čekání na autorizované zarizení". Viete poradiť čo mám robiť lepšie alebo inak ? Ďakujem

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Náhradní baterie

20. srpna 2019

Dá se někde sehnat náhradní baterie do těchto hodinek? Děkuji.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Dobrý den, hodinky mi při volání na ně z jiného, n...

20. srpna 2019

Nevím jestli není chyba někde v nastavení? Předem děkuji.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Nejde načíst qr kod

21. května 2019

Dobrý den ,pořídili jsme dceři gps hodinky smart watch GW500S.V aplikaci setracker 2 nejde načíst qr kod ,stále to pise ,,vazba se nezdařila:zkontrolujte zda je registrační kód zařízení správný". Samozřejmě správný...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Zobrazuji 1 - 20 ze 33 otázek [ 1 ] 2

Partner sekce Chytré hodinky

Na vaše otázky v této sekci odpovídá hodinky-365.cz