Nákupní rádce
poradna LAMAX WatchY2
Uzavřené dotazy
Barbora
Zmeškaný hovor
25. dubna 2022
Dobrý den, dá se někde zjistit zmeškaný hovor na hodinkách? Moc děkuji a přeji hezký den
1 odpověď
peliculiar
1 SIM / datový tarif pro telefon i hodinky ... ?
22. dubna 2022
Dají se hodiny používat aniž by dítě mělo dva datové tarify - tedy jeden pro hodiny a druhý pro mobil, případně je nějaká možnost jak používat jeden tafir (a číslo) aniž by bylo nutné SIM kartu přehazovat mezi mobilem a ...
1 odpověď
Petra
Dotaz k registraci
1. dubna 2022
Dobrý den, pokud prodávám hodinky. Bude si je nový majitel moci znovu zaregistrovat na tu samou sim kartu nebo musí na jinou? A nebude s tím problém, když už jsem je jednou registrovala na sebe? Děkuji za odpověď
1 odpověď
Robert Čech
Změna nastavení hodinek
31. března 2022
Dobrý den, pro změnu nastavení hodinek přes aplikaci LAMAX Tracking můžou být hodinky a mobil jak daleko od sebe ?
1 odpověď
Iva
Blokovani cizich cisel
8. března 2022
Dobry den. Mame hodinky lamax, v aplikaci nastavene cislo spravce (=cislo jednoho z rodicu v mezinarodnim formatu), presto je mozne se na hodinky dovolat z cizich cisel-jak prosim tento problem vyresit? Predem dekuji.
2 odpovědi
Lucie Leblová
Remove pin and restart
8. března 2022
Dobrý den, dcerka hodinky moc nevyužívá a byly 14 dní úplně vypnuté.. v tu chvíli kdy jsem je zapla mi naskočil resetovaný datum na 1.1.2004 a hodinky byly offline i když datovou kartu tam má.. když jsem zkoušela svou na...
2 odpovědi
Jan Trejbal
Špatný čas a ukazuje offline
21. února 2022
Dobrý den . Hodinky jsou plně nabité ,zapnuté a ukazují offline . Neukazují správný čas. O čtyři hod.napřed.
1 odpověď
Magdalena
Bez pohybu
18. února 2022
Dobrý den. Po zakoupení hodinek fungovalo, když byl syn v pohybu a ukazovaly téměř přesnou polohu. Nyní již nějakou dobu ukazují bez pohybu, přestože syn je např. na cestě do školy. Dostatek dat tam je, zkoušeli jsme i v...
1 odpověď
Pavla
Offline
17. února 2022
Dobrý den, jdu si opět pro radu. Chtěla bych se zeptat proč mi hodinky hlásí že jsou bez pohybu a nebo offline. Data tam jsou dcera má paušál se 3GB dat. A dále proč mi ukazuje že je 11 km daleko. WiFi a lbs lokaci mám v...
1 odpověď
Registrovaný uživatel
Více hodinek na jednom telefonu
7. února 2022
Dobrý den, mám více hodinek v jedné aplikaci, ale místo jména mi notifikace přicházejí pod hroznými hausnumery. Než to rozkliknu, vůbec netuším, kterého dítěte se to týká. Po rozkliknutí se zase nejde přepnout zpět do ap...
1 odpověď
Pavla
1 odpověď
Pavla
Bez pohybu,
2. února 2022
Dobrý den, jdu si opět pro radu. Chtěla bych se zeptat proč mi hodinky hlásí že jsou bez pohybu a nebo offline. Data tam jsou dcera má paušál se 3GB dat. A dále proč mi ukazuje že je 11 km daleko. WiFi a lbs lokaci mám v...
bez odpovědi
Pavla Šulíková
Chyba
31. ledna 2022
Dobrý den, měnila jsem v hodinkách sim kartu a hlásí mi to chybu romeve pin and restart. Co s tím mám dělat. Vrátila jsem zpět předchozí sim co tam byla ta hlásí to samé.
1 odpověď
Vodicová
Kontakt
18. ledna 2022
Dobrý večer, prosím, dcera dostala hodinky, jdou mi přidat pouze 3 kontakty SOŠ, když chci prodat další, nejde mi přidat kompletní číslo s +, prostě na číselníku se mi nezobrazi a tudíž to hlásí, že čísla neexistují. Něj...
1 odpověď
Zuzana
Bolo by možné rozšíriť funkciu Vypnúť zvuk o časov...
17. ledna 2022
Napr. vypnúť zvuk od 8.00 do 12.00? Režim nerušiť nie je vhodný do školy lebo dieťa sa nemôže dovolať rodičom v prípade potreby. Ďakujem
1 odpověď
M.
3 odpovědi
Simona
Hodinky bez pohybu
4. února 2022
Dobrý den. Hodinky neukazují že je syn v pohybu. Jde s nimi do školy a stále mi ukazuje že je doma. Vcera to poprvé šlo. Dnes opět ne. Lbs mám zakazane, pod oblohou jsme to na také zkoušeli, ale prostě to nefunguje jak m...
3 odpovědi
Soňa
Nepřichází hlasové zprávy
10. ledna 2022
Dobrý den, když přes aplikaci Lamax zašlu text.zprávu, tak na hodinky přijde, když zašlu (přes aplikaci Lamax) hlasovou zprávu, na hodinky nepřijde. (Zasílám tak, že podržím tlačítko nahrávání, nahraji cca 5 sekund a v t...
1 odpověď
Silvie Lednová
2 odpovědi
Ivanova Lenka
Hodinky se vrátili z reklamace,do té doby fungoval...
8. ledna 2022
do telefonu jsou lichá.My data na kartě máme a přesto jsou off-line.Co s tím???????
2 odpovědi
Zobrazuji 61 - 80 ze 142 otázek « Předchozí 1... 2 3 [ 4 ] 5 6 8... Další »