Nákupní rádce
poradna LAMAX WatchY2
Uzavřené dotazy
Lucie Pechová
Interval obnovy lokalizace
8. ledna 2022
Dobrý den, chci se optat kde je problém při nastavování intervalu lokalizace. Zadám možnost 60 minut a potvrdím, odešle se požadavek, ale když vyjedu opět na hlavní menu a zpět na interval lokalizace, je opět obnova po 1...
3 odpovědi
Hana
Vypnutí hodinek Lamax watch Y2
8. ledna 2022
Dobrý den marně se pokoušíme hodinky vypnout pravým tlačítkem SOŠ jak je psáno v manuálu. Ať děláme co děláme pokaždé to jen vytočí SOS kontakt ale vypnout nejdou. Děláme něco špatně my nebo je něco špatně na hodinkach? ...
2 odpovědi
Simona Dvořáková
Dobrý den, je možné hodinky najít?
29. prosince 2021
Dobrý den, dcera bohužel hodinky někam dala, jsou vybité a nemůže je najít. Nemají nějakou funkci, ktera by je našla? U dětských hodinek by to bylo logické, děti pořád někde něco ztrácejí. Moc děkuji za odpověď.
2 odpovědi
Ondřej sedlacek
Nejde se dostat do aplikace
29. prosince 2021
Nainstaloval jsem si aplikaci Lamax tracking a po několika neúspěšných pokusech se mi povedlo i zaregistrovat. Poté jsem zadal ID zařízení... Ale nic se nestalo a teď to píše ,,,toto zařízení již evidujeme,, ale nemůžu s...
2 odpovědi
Klára
3 odpovědi
Pavla Šulíková
Kamarádi
27. prosince 2021
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak funguje funkce kamarádi. Jak máme do hodinek přidat kamaráda. Vůbec jsme na to nepřišli. Děkuji
1 odpověď
Lucie Šípová
2 odpovědi
Klára
Není slyšet
28. prosince 2021
Chtela bych se zeptat, kdyz volame dceri na hodinky tak ji v mobilu neslyšíme. Nesetkal se stim nekdo? Dekuji predem za radu.
2 odpovědi
Hana Niedermertlova
Nefu SIM
27. prosince 2021
SIM karta se pouze vloží a zasune se prisrubovanim? Po vložení karty dle návodu nám to pořád píše vlozte SIM kartu.
1 odpověď
Zuzana Balejová
7 odpovědí
Iva
Registrace v Lamax tracking nefunguje
27. prosince 2021
Dobry den, v aplikaci Lamax tracking mi nelze zaslat overovaci kod, zkousela jsem nekolikrat. Nezacne odpocitavani. Prosim o radu, jinak vracim. Dekuji Iva Hajkova
21 odpovědí
Tomáš
Sim karta jiného operátora
30. listopadu 2021
Dobrý den, je možno použít sim kartu jiného operátora..např.Vodafone? A jaký typ karty je potřeba(micro...nano sim..atd.) A pokud vycházíme z denního provozu - bez odchozího volání, či zpráv z hodinek, jaký datový objem ...
1 odpověď
Alan tretera
1 odpověď
Nguyen Thuy Hang
Dobrý den, měla bych dotaz. Nastavili jsme nové ho...
22. listopadu 2021
Tak tam už bude i zobrazení GPS v kreditu?
1 odpověď
Tomáš Brejla
1 odpověď
Petr Vašák
Změna času z letního na zimní
11. listopadu 2021
Dobrý den, po změně času z letního na zimní se na hodinkách nic nezměnilo a pořád zobrazuje letní (i dnes 10.11.), tedy o hodinu posunutý. Hodinky byly v dosahu GPS již několik hodin. V ovládací aplikaci mohu nastavit fo...
1 odpověď
Jan Trejbal
Nastavení zimního času
11. listopadu 2021
Dobrý den. Hodinky mě plně fungují půl roku. Po posunutí času se neupravil čas na hodinkách. Zkoušel jsem vše ale nic se nezměnilo.
1 odpověď
Linda
Lze nastavit cas a datum na hodinkach,pokud nemam ...
8. listopadu 2021
Hodinky prosly 2x reklamaci a opravou, z te druhe jsem je prinesla prave ted. Hodinky ukazuji 6.1.2004. Nechci dobijet kredit,dokud nevim,jestli byla druha oprava uspesna.
1 odpověď
Jan
Přechod z letního času Lamax watchy 2
1. listopadu 2021
Našel jsem tady radu,že se hodinky mají vzít ven,aby měly signál GPS. Nepomohl ani restart. Čas se nezměnil
1 odpověď
homi
Jaka SIM?
27. října 2021
Jaka SIM je dodavana s hodinkama? Operator, tarif.. jake jsou naklady na provoz za mesic/rok?
1 odpověď
Zobrazuji 81 - 100 ze 142 otázek « Předchozí 1... 3 4 [ 5 ] 6 7 8... Další »