poradna LAMAX WatchY2

Uzavřené dotazy

neznámý

neznámý

Lamax zprávy

23. března 2021

je toto služba v hodinkách za kredit


Vendula

Vendula

SMS

1. června 2021

Zdravím. SMS jdou posílat pouze přes aplikaci? a jak smažu sms v hodinkách? Děkuji za odpověď


Jiří

Jiří

Přihlášení do aplikace

15. února 2021

Koupil jsem hodinky z kasa.cz, byly vráceny jiným zákazníkem (tedy rozbalený produkt). Když chci hodinky registrovat pod uvedeným ID, píše mi to, že hodinky již byly registrovány. Jak mohu hodinky registrovat? Děkuji.


Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Funkce Kamaradi

19. ledna 2021

Koupil jsem dceri a synovi hodinky, chci je zparovat, postupuji presne dle navodu (jsem venku v te zime, obe hodinky maji GPS, drzim prsty na ikonkach kamaradi az se mi temer prilepili od te zimi a porad nic) da se to u...


Michal

Michal

Aplikace

8. ledna 2021

Dobrý den, je i jiná app k hodinkám? Čekali jsme od hodinek více podle recenzí. Co se týká aplikace, tak to je katastrofa, syn stojí v lese, pak je někde na louce a pak se třeba gps trefí. Chceme hodinky vrátit, ale u...


Jana

Jana

Nejde pridať zariadenie do aplikácie

4. ledna 2021

Dobrý deň, mám problém s hodinkami, v aplikácii skúšam pridať zariadenie zadaním ID kódu, aplikácia stále vypisuje, že už dané číslo ID eviduje. Prosím poraďte mi, čo mám robiť. Ďakujem.


Romama

Romama

Nefunkčná sim karta

26. prosince 2020

Dobrý deň, synovi sme kúpili na Vianoce hodinky Lamax WatchY2 , bola už k nim aj Sim Karta, ktorá ale nefunguje. Už som skúšala hodinky reštartovať, ale stále je sim karta bez signálu. Prosím poradte v čom je problém. Vď...


Radim

Radim

Registrace

29. prosince 2020

Nedaří se registrovat do aplikace ověřovací kod nepřijde na zadaný email, jsou tam nějaké specielní podmínky ohledně emailu může být klasický třeba na seznam.cz předem děkuji za odpovědi

12 odpovědí

Zobrazit odpovědi


Jana

Jana

Špatná lokace polohy

4. ledna 2021

Dobrý den, máme u hodinek problém s přesným určováním polohy. Je to mimo skoro o 5 km . Máme zapnutá mobilní data, GPS i Wi-Fi . Máte nějakou radu co s tím. Děkuji za Vaši odpověď. Jana


Tereza

Tereza

Stále offline

10. prosince 2020

Hodinky se vrátily z reklamace, vložili jsme SIM, která v nich byla před tím a fungovala a hodinky jsou stále offline. Prosím o radu.


Anonymní uživatel

Registraci uživatele nelze provést na běžný mail ?

24. listopadu 2020

Vůbec nám nejde dostat se do aplikace Tracking. Budeme vracet. Nebudu týden řešit registraci. Hodinky umí pouze změřit čas a přijmout hovor. Nelze z nich volat, kontrolovat pohyb dítěte atd. Pokud chcete pomoct volejte ...

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

SIM karta

19. listopadu 2020

Dobrý den, chci se zeptat jak v praxi funguje použití simkarty do těchto hodinek? Mohu použít simkartu, kterou již máme? A jaké potřebuje mít nastavené parametry? Myslím tím velikost dat měsíčně, atd... Děkuji za odpověď.


Anonymní uživatel

Vibrace + hlasitost na hodinkách

15. září 2020

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, přemýšlím o koupi těchto hodinek, ale mám pár dotazů: - dočetla jsem se, že hodinky bohužel nemají vibrace, lze tedy snižovat tón vyzvánění? nebo lze jen vypnout a zapnout? - lze nas...


Anonymní uživatel

Zapomenuté heslo

15. září 2020

Dobrý den, mám od června 2020 registrované hodinky Lamax, k tomu fungující aplikace na mém telefonu. Ale nyní se nejde do aplikace přihlásit. Jak to mám udělat, abych získala možnost změnit heslo nebo nějak se do aplikac...


Anonymní uživatel

Upozornění na zprávu

14. srpna 2020

Dobrý den, mobilní aplikace mi neukazuje žádné upozornění, když mi dítě pošle zprávu. Najdu ho až cíleně otevřu aplikaci a rozkliknu zprávy. Kde to můžu nastavit? Mobilní aplikace má povoleny všechny upozornění...


Anonymní uživatel

Jakou značku?

13. června 2020

Vybíráme mezi LAMAX WatchY2, Helmer LK 704 a TCL Movetime 40. Které z nich bych jste doporučily? Děkuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Připojení k wi-fi

27. dubna 2020

Je možné přinutit hodinky, aby se připojili k wifi. Někdy se odpojí a pak trvá dlouho než se zase pripoji


Anonymní uživatel

Vice uzivatelu aplikace na jeden tracker

2. ledna 2020

Dobry den,na jeden tracker muze byt pouze jeden uzivatel aplikace? Hodinky tedy muze ovladat,a tim i zasilat zpravy pouze jeden z rodicu? A dale,kde zjistim vysi kreditu trackera? A plati se nejake poplatky za zpravy o...


Zobrazuji 121 - 140 ze 142 otázek 1... 4 5 6 [ 7 ] 8